سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



به‌روزرسانی جدید Bing Search برای اندروید، قابلیت‌های جدیدی را به ارمغان می‌آورد


H3Interstate_ROW9683976889_1920x1080 22

چند ماه پیش، برنامه‌ی بینگ برای iOS، یک به‌روزرسانی را با چند ویژگی جدید دریافت کرد که نسخه‌ی اندروید این برنامه،‌ از آن بی‌بهره بود. امروز مایکروسافت، یک به‌روزرسانی بزرگی را برای نسخه‌ی اندروید بینگ منتشر کرده است که ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه کرده است. نسخه‌ی جدید این برنامه (6.0.25181660)،‌ هم‌اکنون برای کسانی که از اندروید ‌4.0 به بالا استفاده می‌کنند، در دسترس است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

از ویژگی‌های جدید،‌ می‌توان به دکمه‌ی جست‌وجو در بالای صفحه‌ی اصلی اشاره کرد. در کنار این دکمه، دو دکمه‌ی دیگر نیز وجود دارد: یکی از این دکمه‌ها،‌ دکمه‌ی دوربین است که به شما اجازه می‌دهد تا کدهای ‌QR یا بارکدها را اسکن کنید و کمترین قیمت را برای آن محصول در منطقه‌ی خود پیدا کنید. دکمه‌ی دیگر، میکروفون است که کاربرد آن، جست‌وجو از طریق صدا است.

تغییرات دیگر،‌ شامل دکمه‌های جدید مانند Near Me است که به شما اجازه می‌دهد تا مکان‌هایی را مثل رستوران برای خوردن ناهار یا قهوه، جایگاه سوخت، خرید موادغذایی، مراکز خرید، سینما و غیره در نزدیک خود پیدا کنید. با انتخاب یک مکان، شما اطلاعات مربوط به آن را مانند انواع مسیرها برای رفتن، شماره تماس و غیره، خواهید دید.

دکمه‌ی News نیز به شما اجازه می‌دهد تا اخبار سراسر جهان را از طریق خود برنامه‌ی Bing، پیگیری کنید. این اخبار در چند دسته برای شما در دسترس هستند که می‌توان به کسب‌وکار، ورزش، سیاست، سرگرمی و آب‌وهوا اشاره کرد.

نسخه‌ی جدید برنامه‌ی Bing Search به‌صورت رایگان در دسترس است و هم‌اکنون می‌توانید آن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. اگر از این برنامه استفاده می‌کنید، هم‌اکنون می‌توانید با رفتن به فروشگاه گوگل پلی، آن را به‌روزرسانی کنید.

Learn-whats-going-on-in-the-world Bing-Search-for-Android-allows-you-to-search-using-bar-codes-or-QR-codes-directly-from-the-home-page

Search-under-numerous-categories The-search-results-for-restaurants-will-return-plenty-of-useful-information

Bing-Search-for-Android-is-revamped Find-the-cheapest-gas-in-your-area

PhoneArena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
قابلیت جدیدی موتور جستجوی BING