ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مظلومی: قهرمانی می‌خواهیم باید ۳ امتیاز دربی را بگیریم/استقلال و پرسپولیس را نباید با هم قیاس کرد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دربی 82 اظهار داشت: در خصوص دربی حرف زیاد است چون حساسیت زیادی بین هواداران دو تیم است و دیدید که در اغلب بازی ها در نیمه اول نمی شود زیاد کار تاکتیکی کرد. در نیمه دوم بازیکنان آرامش می گیرد و کار تاکتیکی می کند. ما در تدارک هستیم که بازیکنان را آماده کنیم و عزم خود را جزم کردیم تا هر سه امتیاز را بگریم واگر می خواهیم قهرمان شویم این 3 امتیاز خیلی مهم است.

وی افزود: می‌خواهیم به پشتوانه هوادارانمان پرسپولیس را شکست دهیم و کاملا بازیکنان من آگاه هستند که پرسپولیس چه نقاظ ضعف و قوتی دارد و می‌تواند برنده شود.

مظلومی در خصوص اینکه آیا بازی سپاهان می‌تواند درنتیجه دربی تاثیرگذار باشد یا خیر گفت: هواداران استقلال نگران نباشند ما در بازی با سپاهان مدام به فکر دربی بودیم و مطمئن باشید نه ما را می‌توان با پرسپولیس قیاس کرد و نه آنها را با ما.

وی درباره اینکه آیا قهرمان لیگ از دل دربی فردا درمی‌آید یا نه گفت: من موافق این مساله نیستم به نظر من برنده بازی فردا شانس بیشتری برای قهرمانی دارد به هر حال بازی دور رفت خیلی حساس نبود چون امتیازات ما از حریف بیشتر بود اما الان هم امتیاز هستیم و همین مساله بازی را حساس‌تر کرده است اما به هر حال 12 امتیاز دیگر تا پایان لیگ مانده و به نظرم راه برنده بازی فردا برای قهرمان شدن هموارتر خواهد بود البته تیم هایی مثل استقلال خوزستان بالای ما است و تیم‌هایی مثل تراکتورسازی ذوب آهن و نفت تهران هم عزم خود را جزم کرده‌اند تا به صدر جدول برسند.


ویدیو مرتبط :
فیلم توهین علی ضیا به مظلومی سرمربی استقلال بعد دربی 81