سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هوآوی و شیائومی به زودی تلفن هایی با نمایشگر خمیده تولید خواهند کرد


به نظر می رسد مسیری که سامسونگ با تولید گلکسی نوت اج آغاز کرد، حالا به چنان موفقیتی انجامیده که سایر رقبا را به وسوسه تولید محصولی مشابه انداخته است. کمپانی ویوو با تولید Xplay 5 اولین قدم را در این راه برداشت. حالا خبر می رسد که دو شرکت چینی دیگر، یعنی هوآوی و شیائومی نیز تولید محصولی مشابه را در برنامه های خود دارند.

گرچه هنوز پیدا می شوند افرادی که قوس های دو طرف نمایشگر پرچمداران سری اج سامسونگ را بدون استفاده و حتی زشت بدانند، اما به طور قطع این ابداع، علاقه مندان بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. چند ماهی بود که شایعه تمایل دو موبایل ساز مشهور چینی به تولید چنین نمایشگرهایی دست به دست می شد، اما حالا منابعی در کره جنوبی مدعی شده اند که هوآوی و شیائومی در این برنامه جدی هستند و حتی قصد دارند پنل های نمایشگر مورد نیاز برای تولید چنین موبایل هایی را از سامسونگ و ال جی خریداری کنند.

گزارش های جدید همچنین مدعی هستند که هوآوی نام تلفن هوشمند جدیدش را Mate Edge گذاشته و وظیفه تامین پنل های خمیده نمایشگر آن را نیز سامسونگ بر عهده گرفته است. این محصول قرار است با پردازنده 64 بیتی و ۸ هسته ای کایرین 950، به همراه 4 گیگابایت رم به پیشخوان فروشگاه ها راه یابد.

Mi Edge یا Note Edge نیز نام هایی هستند که انتظار می رود شیائومی بر روی موبایل با نمایشگر انحنادارش بگذارد. گفته می شود این شرکت چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ را برای محصول خود برگزیده و ۴ گیگابایت رم آن را پشتیبانی خواهد کرد.

به احتمال زیاد این دو اسمارت فون در حدود ماه سپتامبر، یعنی همزمان با برگزاری رویداد IFA در شهر برلین آلمان، رونمایی شوند. باید به انتظار نشست و دید این پیش بینی ها و شایعات تا چه حد به واقعیت بدل خواهند شد، و آیا قیمت احتمالاً پایین این دو موبایل می تواند تاثیری منفی بر فروش گلکسی اج سامسونگ داشته باشد یا خیر.


ویدیو مرتبط :
Galaxy Round سامسونگ با نمایشگر خمیده-لیمونت