ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اعلام ترکیب پرسپولیس/ اعتراض برانکو به رختکن ورزشگاه پیکانشهر


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بازیکنان پرسپولیس پس از تمرین تاکتیکی که صبح امروز (یکشنبه) در مجموعه درفشی‌فر داشتند برای صرف ناهار به هتل المپیک رفتند و ساعت 14 راهی ورزشگاه پیکانشهر شدند تا دیدار دوستانه‌ای مقابل صدرنشین لیگ یک برگزار کنند.

* کریم باقری بعد از همه اعضای تیم به پیکانشهر رسید و در گوشه‌ای از زمین موانع چید تا برای بازیکنان ذخیره تمرین در نظر بگیرد. 

* خوش‌وبش کریم باقری و محمدرضا طهماسبی مربی پیکان قبل از مسابقه قابل توجه بود. این دو از خاطرات دوران حضورشان در میادین گفتند و خندیدند. 

* محمود شیعی، مدیرعامل پیکان با ورود پرسپولیسی‌ها به پیکانشهر نزد آنها رفته و به برانکو و شاگردانش خوش‌آمد گفت.

* ایگور پانادیچ و مارکو دستیاران کروات برانکو پیش از آغاز بازی با حضور در زمین با یکدیگر مسابقه پنالتی زدن دادند.

* علیرضا مرزبان با ورود به زمین از چمن پیکانشهر بازدید کرد.

* برانکو به محض اینکه وارد رختکن پیکانشهر شد از آنجا ایراد گرفت و اعلام کرد که چقدر رختکن‌های این ورزشگاه کوچک و غیراستاندارد است.

* یک بازیکن تستی که از سوی یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به پیکانشهر آمده بود از برانکو خواست در این بازی دوستانه به او میدان دهد.

* سرخپوشان در بازی دوستانه با پیکان با ترکیب مرتضی قدیمی‌پور، محسن بنگر، لوکا ماریچ، محمد انصاری، رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، احمد نوراللهی، محسن مسلمان و مهدی طارمی به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
از درگیری دوباره در ورزشگاه آزادی تا اشک‌های آقای گل در رختکن