سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ مرگ عاقبت «لایی‌کشی» با موتور


حوادث/ مرگ عاقبت «لایی‌کشی» با موتورایسنا/ رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ یک موتور سیکلت سوار حین لایی کشیدن بین خودروهای سواری خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی در این‌باره گفت: در ساعت 1:12 بامداد امروز یک ‌دستگاه موتورسیکلت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه کاظمی در حال حرکت بود که ناگهان در مقابل بوستان شهید کاظمی با یکدستگاه کامیون در حال حرکت برخورد کرده و راکب آن بر زمین افتاد.

وی با بیان اینکه پس از حضور عوامل اورژانس در محل حادثه مرگ موتورسیکلت سوار تایید و اعلام شد، گفت: در بررسی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی مشخص شد که موتورسیکلت سوار در حال لایی کشیدن در میان خودروهای سواری بوده که این حادثه برایش رخ داده است.

مرادی با اشاره به همراه نداشتن کلاه ایمنی از سوی راکب موتورسیکلت، درباره علت این حادثه گفت: کارشناسان پلیس عدم توجه به جلو از سوی راکب موتورسیکلت و لایی کشیدن در میان خودروها را علت این حادثه اعلام کردند.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه استفاده از کلاه ایمنی هنگام موتورسواری الزامی است، گفت: رانندگان وسایل نقلیه اعم از خودروها و موتورسیکلت ها باید حتما با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از انجام حرکات نمایشی با وسیله نقلیه خود خودداری کنند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
لایی کشی با موتور