ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اخوت: درباره کارت زردها جواب AFC را داریم، نگران نباشید


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین اخوت سرپرست تیم امید در حاشیه مراسم بدرقه از ملی‌پوشان درباره شرایط این تیم گفت: ما بازیکنان لژیونر را به‌دلیل قوانین فیفا در اختیار نداریم، اما همه بازیکنان از نظر روانی، شرایط خوبی دارند و ما می‌خواهیم با قهرمانی از مسابقات آسیایی برگردیم.

وی درباره شرایط بازیکن ملی‌پوش استقلال اظهار داشت: چشمی هم وضعیت خوبی دارد، فردا قرار است از بینی‌اش عکس بیاندازد. او مشکلی برای همراهی تیم ملی امید به دبی ندارد. ما در این شهر پیش‌بینی کرده‌ایم که با یک تیم باشگاهی در رده سنی امید بازی کنیم که اسم تیم را بعداً اعلام می‌کنیم. آنالیزور ما هم زحمات زیادی کشیده و اطلاعات خوبی درباره حریفان در اختیار ما قرار داده است.

سرپرست تیم ملی امید درباره اینکه شرایط مالی شما چطور است؟ عنوان کرد: شرایط مالی خوب است، ما مشکلی نداریم. در این چند سال اخیر شرایط اینقدر خوب نبوده است.

اخوت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ما پیش از این به خاطر مشکل دو اخطاره‌ها از حضور در المپیک منع شدیم، الان شرایط چطور است، تصریح کرد: از AFC استعلام گرفته‌ایم و جواب آنها را داریم، نگران نباشید. کارت زردها بخشیده شده‌اند، اما ورزشکارانی که کارت قرمز دارند و یا مشکل انضباطی، نمی‌توانند در مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/5YEM3X


ویدیو مرتبط :
دیگر نگران آنفولانزا نباشید !