سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیش فروش نسخه توسعه دهندگان هالولنز شروع شد


پیش فروش نسخه توسعه دهندگان هالولنز شروع شدوین فون/ اندکی بیش از یک سال از زمانی که مایکروسافت جهانیان را با هالولنز آشنا کرد، می گذرد. در طول این مدت حدود یک سال مایکروسافت با توسعه دهندگان و مشتریان تجاری هالولنز در ارتباط بوده است. حال مایکروسافت با معرفی نسخه مخصوص توسعه دهندگان هالولنز که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید، پیش فروش این دستگاه واقعیت ترکیب شده را آغاز و زمان آغاز عرضه آن را ۳۰ مارس اعلام کرده است.

در طول یک سال گذشته توسعه دهندگان بسیاری هالولنز را تجربه کرده اند و ایده های خود را با مایکروسافت در میان گذاشته اند. هالولنز زمینه همکاری مایکروسافت با کمپانی و سازمان های مختلفی از جمله ولوو، اتودسک، دانشگاه کیس وسترن رزرو، کلینیک کلیولند، تریمبل و ناسا را فراهم کرده است. هالولنز تا کنون توسط فضانوردانی از ناسا مورد استفاده قرار گرفته است و توانسته در پروژه های به کمک ناسا بیاید.

امروز مایکروسافت اولین گام را برای در دسترس قرار گرفتن هالولنز برای مصرف کنندگان برداشته است، اما در مرحله اول تنها توسعه دهندگان می توانند به خرید این دستگاه واقعیت ترکیب شده اقدام کنند. مایکروسافت قصد دارد تا در مرحله اول هالولنز را تنها در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد و پس از این که محتوای کافی برای هالولنز ساخته شد و در دسترس قرار گرفت، مایکروسافت عرضه این دستگاه را برای عموم مردم آغاز خواهد کرد.

مایکروسافت هالولنز یک دستگاه شگفت انگیز است که از ویندوز ۱۰ بهره می برد و API های آن هم اکنون در ویندوز ۱۰ در دسترس هستند. از امروز توسعه دهندگان می توانند به اسناد، مدارک و ابزار های لازم برای توسعه برنامه برای هالولنز دسترسی داشته باشند. توسعه دهندگان می توانند با مراجعه به وب سایت dev.windows.com/holographic با راهنمایی ها و آموزش های دقیق برای توسعه نرم افزاری هالولنز آشنا شوند. ابزار های توسعه اضافی شامل پروژه های ویژوال استودیو و یک شبیه ساز هالولنز در زمان آغاز عرضه نسخه مخصوص توسعه دهندگان هالولنز (۳۰ مارس) منتشر خواهند شد.

مایکروسافت هالولنز اولین دستگاهی است که برای کار کردن به هیچ وسیله ی دیگری نیازمند نیست، و همه چیز درون این کامپیوتر هالوگرافیکی انجام خواهد شد. هالولنز ورود هالوگرام به زندگی را با ادغام یکپارچه با مکان های فیزیکی، فضا ها و اشیاء شما و با کیفیتی بالا در دنیای شما امکان پذیر می کند. مایکروسافت هالولنز از بلوتوث ۴.۱ پشتیبانی می کند که به وسیله آن می توانید از لوازم جانبی هالولنز در کنار این دستگاه هالوگرافیکی استفاده کنید.

قدرت محاسبات این دستگاه واقعیت ترکیب شده بیشتر از لپ تاپ های متوسط امروزی است. مایکروسافت هالولنز از سنسور های پیشرفته ای بهره می برد که اطلاعات را در مورد آن چه که شما انجام می دهید و همچنین محیطی که در آن قرار دارید، دریافت می کند. مشاهده از طریق لنز های هالوگرافیک با کیفیت بالا در هالولنز، با استفاده از یک سیستم طرح ریزی شده ی پیشرفته ی نوری و تولید تصاویر چند بعدی تمام رنگی با تاخیر بسیار کم، شما را قادر می سازد تا هالوگرام ها را در دنیای اطراف خود ببینید. HPU (واحد پردازش هالوگرافیک)، سیلیکونی سفارشی است که پردازش مقدار زیادی اطلاعات را در هر ثانیه انجام می دهد. مایکروسافت هالولنز حرکات شما و جایی که شما نگاه می کنید را درک می کند و جهان اطراف شما را ترسیم می کند.

توسعه دهندگانی که هالولنز را خریداری کنند، از طریق استور ویندوز به مجموعه ای از برنامه های یونیورسال از جمله وان درایو، نقشه، People ،Groove Music و مجموعه برنامه های آفیس دسترسی خواهند داشت. توصعه دهندگانی که در ایالات متحده و کانادا حضور دارند، می توانند از طریق وب سایت www.hololens.com/developmentedition به پیش خرید مایکروسافت هالولنز اقدام کنند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: وین فون


ویدیو مرتبط :
نسخه توسعه دهندگان اندروید M برای اکسپریا