علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



صدور دوباره مجوز کار خارجی‌ها/ اجازه کار افاغنه در ۱۴ استان


به گزارش خبرگزاری مهر، علی اقبالی گفت: اتباع افغانستان می توانند از امروز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه جاری پس از مراجعه و ارائه مدارک لازم به دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال ۱۴ استان مشمول، از کارت کار بهره مند شوند.

مدیرکل اشتغال اتباع خارجی افزود: اتباع پس از مراجعه به ۱۶۵دفتر کفالت در کشور در مرحله اول تشکیل پرونده می‌دهند و طبق زمان‌بندی دفاتر اقدام به تحویل کارت کار می‌کنند. وی درباره هزینه صدور کارت اظهارداشت: هزینه صدور کارت نظیر سال گذشته است.

اقبالی افزود: تمام دفاتر کفالت در سال ۱۳۹۴ برای تمدید کارت کار به مدت یک سال شمسی مبلغ ۲ میلیون و ۷۰ هزار ریال و برای صدور کارت کار مبلغ ۲ میلیون و ۸۷۵ هزار ریال دریافت می‌کردند و دفاتر، حق دریافت هیچگونه مبالغ نقدی دیگر را به غیر از موارد مصوب نداشته و در صورت مشاهده برخورد قانونی می‌ شد.

وی گفت: صدور کارت کار یک ساله است و ارقام برای سال ۱۳۹۵ براساس سال ۱۳۹۴ محاسبه می شود و در تصمیم های آتی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مبلغ جدید صدور و تمدید کارت کار اتباع خارجی اعلام و به استان ها ابلاغ خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
خورشید فضاپیمای از کار افتاده را دوباره به کار انداخت