ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تمدید میزبانی ایران برای دو سال پس از تایید فدراسیون جهانی والیبال ساحلی


دارسکی ایلیا روز یکشنبه پس از دیدار با علی اصغر مونسان مدیرعامل منطقه آزاد کیش و تایید و هماهنگی نهایی برای میزبانی کیش از نخستین تور جهانی والیبال ساحلی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت : بازدیدی از امکانات ورزشی کیش صورت گرفت و مقرر شد که یک زمین اصلی، سه زمین برای مسابقه و یک زمین نیز برای تمرین این رقابت ها در نظر گرفته شود .
وی افزود: زمین اصلی در بهترین موقعیت قرار گرفته است و امکانات آن در حال آماده شدن است؛ دو ماه ونیم تا زمان برگزاری یعنی بهمن ماه فرصت داریم تا زیر ساخت ها کاملا آماده شود ، برای آماده سازی زمین ها یک هزار و 500 تن ماسه که براساس آزمایشی ها بی نظیر ترین ماسه در زمین های این رقابت ها بکار گرفته می شود .
مدیر تورنمنت های والیبال ساحلی در مورد تمدید میزبانی ایران برای دوره های بعدی این رقابت ها به خبرنگار ایرنا گفت: در صورت رعایت استانداردهای لازم و برگزاری رقابت های پیش رو مطابق با مقرارت والیبال ساحلی 'اف ای وی بی ' و پس از دریافت گزارش نهایی فدراسیون جهانی و تایید آن نه تنها دو دوره تمدید خواهد شد بلکه می توان میزبانی رقابت های بزرگتری را به ایران داد .
وی با ابراز رضایت از روند آماده سازی زمین ها گفت : تیمی که درنظر گرفته شده به سرعت در حال کار است و امیدواریم با توجه به ساحل زیبای کیش این رقابت ها متمایز از سایر رقابت های جهانی برگزار شود.
دارسکی در مورد تعداد تیم های شرکت کننده در این رقابت گفت : 24 کشور در قالب 64 ورزشکار و از هر کشور دو تیم مجوز حضور در این رقابت را دارند که پس از برگزاری مسابقه انتخابی و حذف تعدادی از تیم ها در نهایت 32 تیم در این مسابقه بزرگ شرکت خواهند کرد؛ امتیاز این رقابت برای المپیک 2016 ریو دوژانیرو برای ورزشکاران محاسبه خواهد شد ، بهترین تیم ها و ورزشکاران ساحلی دنیا همچون آمریکا ،کانادا ، روسیه ، آلمان و... حضور دارند .
وی با بیان اینکه تیم ها از 22 بهمن مصادف با سالروز پیروزی انقلاب وارد کیش خواهند شد گفت : رقابت ها از 25ابان ماه آغاز خواهد شد .
ناظر تور جهانی ساحلی عمده ترین ویژگی جزیره کیش را برای میزبانی ، طبیعت زیبا ، آب و هوای خوب و ساحل آن عنوان کرد و گفت : من از شمال اروپا به کیش آمدم جائی که چند درجه زیر صفر را تجربه می کند و هوای جزیره در این زمان از سال بسیار عالی است . کیش مردمی مهربان و میهمان نواز دارد .
وی پس از ورود به جزیره در جلسه ای با حضور مسئولان ورزشی کیش در مورد ملزومات برگزاری این مسابقات گفت وگو کرد.
ناظر روسی فدراسیون جهانی به همراه مسئولان کمیته های برگزاری این رقابت جهانی به زمین های ساحلی جریزه کیش رفت واز فضاهای موجود برای برگزاری مسابقه دیدن کرد.
قرار است زمینی با جایگاه یک هزار و 100 تماشاگر، سکو هایی برای مسئولان و مقامات ، تیم ها، همچنین سه زمین دیگر در مجاورت زمین اصلی و یک زمین برای تمرین تا یک ماه پیش از برگزاری این رقابت آماده شود .
فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) آبان ماه امسال دارسکی ایلیا از روسیه را به عنوان ناظر تور جهانی ساحلی در جزیره کیش معرفی کرد.
نخستین تور جهانی والیبال ساحلی در ایران از 25 تا 30 بهمن ماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.
1630**1641 /1596

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
توطئه سیاسی فدراسیون جهانی والیبال علیه والیبال ایران