سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فلاحت‌پیشه: مجلس آینده شاهد توازن قدرت در هیئت رییسه خواهد بود


فلاحت‌پیشه: مجلس آینده شاهد توازن قدرت در هیئت رییسه خواهد بودباشگاه خبرنگاران/ منتخب مردم اسلام آباد غرب در مجلس دهم گفت: در مجلس آینده نوعی تقسیم و توازن جدی قدرت در هیئت رئیسه و در کمسیون‌ها شکل خواهد گرفت.

حشمت الله فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد غرب در مجلس دهم پیرامون چینش مجلس دهم اظهار داشت: در مجلس آینده یک اکثریت ضعیف از اصلاح طلبان و یک اقلیت قوی از اصول گرایان تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حدود 80 نفر از کاندیدهای مستقل هستند، گفت: مستقلین در طول انتخابات جزو هیچ کدام از دو جناح قرار نگرفتند و اگر بتوانند ساختار و سازمانی ایجاد کنند در مجلس آینده صاحب نقش و تاثیر گذار خواهند بود ولی اگر ساختاری ایجاد نکنند احتمال جذب آنها توسط یکی از دو جریان وجود دارد.

نماینده منتخب اسلام آباد غرب در مجلس دهم در خصوص ریاست آینده مجلس گفت: آقای لاریجانی برای تصدی بر کرسی ریاست مجلس دهم بر بخشی از افراد لیست امید حساب باز می‌کند و در عین حال هم آقای عارف تلاش می‌کند از میان مستقلین یارگیری کند. این یارگیری‌ها تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که یکی از طرفین بتواند حمایت اکثریت مورد نیاز خود کسب کند در غیر این صورت امکان مذاکره جدی برای ریاست بر مجلس دهم میان این دو منتخب وجود دارد.

فلاحت پیشه ادامه داد: واقعیت این است که در مجلس آینده نوعی تقسیم و توازن جدی قدرت در هیئت رئیسه و کمسیون‌ها شکل خواهد گرفت.

این منتخب مردم اسلام آباد غرب در پایان تصریح کرد: مستقلین هم بر حسب تعاملی که با سایر جریان ها در مجلس برقرار می‌کنند، می‌توانند در کمیسیون‌ها صاحب نقش باشند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
دفاع دکترفلاحت پیشه از وزیرپیشنهادی نفت(وقتی تمام نمایندگان مجلس دکتر فلاحت پیشه را تحسین کردند)