سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



۲۰ درصد از مصرف کنندگان آمریکایی گوشی های هوشمند ۴ اینچی را ترجیح می دهند


۲۰ درصد از مصرف کنندگان آمریکایی گوشی های هوشمند ۴ اینچی را ترجیح می دهند

بحث امشب ما درباره گوشی هوشمند ۴ اینچی آیفون ۶ سی است که قرار است در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شود با این حال چیزی به پایان سال جاری نمانده است و این دستگاه در آینده نزدیکی پا به بازار گوشی های هوشمند می گذارد، آنطور که پیداست در دنیای امروزی تکنولوژی قطعا بیش تر مصرف کنندگان جهان فبلت ها را برای خرید ترجیح می دهند و به نظر می رسد که ساخت یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۴ اینچی احمقانه است چراکه این روزها یک صفحه نمایش بزرگ مثل ۴٫۷ یا ۵ اینچی برای کاربران راحت بوده و انتخاب صحیحی است، از سوی دیگر هم دستگاه ها با صفحه نمایش بزرگ کارآمد تر است. در ادامه با تکفارس همراه باشید تا به بررسی دقیق تر این موضوع بپردازیم.

تکفارس/ بحث امشب ما درباره گوشی هوشمند ۴ اینچی آیفون ۶ سی است که قرار است در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شود با این حال چیزی به پایان سال جاری نمانده است و این دستگاه در آینده نزدیکی پا به بازار گوشی های هوشمند می گذارد، آنطور که پیداست در دنیای امروزی تکنولوژی قطعا بیش تر مصرف کنندگان جهان فبلت ها را برای خرید ترجیح می دهند و به نظر می رسد که ساخت یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۴ اینچی احمقانه است چراکه این روزها یک صفحه نمایش بزرگ مثل ۴٫۷ یا ۵ اینچی برای کاربران راحت بوده و انتخاب صحیحی است، از سوی دیگر هم دستگاه ها با صفحه نمایش بزرگ کارآمد تر است. در ادامه با تکفارس همراه باشید تا به بررسی دقیق تر این موضوع بپردازیم.

اکنون به نظر می رسد که هنوز هم برخی از مشتریان دستگاه های اندازه کوچک را در اولویت خرید قرار می دهند اما ممکن است که این تعداد برای ساخت یک گوشی هوشمند جدید و سود آوری مناسب نباشد. بر اساس یک نظر سنجی که اخیرا توسط Piper Jaffray انجام شده است تعداد ۱,۰۷۷ مصرف کننده در ایالات متحده آمریکا گوشی های هوشند با صفحه نمایش دلخواه خود را پیدا کرده اند و تقریبا از آمار کلی ۲۰٫۳% از کل مصرف کنندگان این شرکت یک صفجه نمایش ۴ اینچی را ترجیح می دهند.

باتوجه به گفته های Gene Munster که یک آنالیزگر است هنوز هم ۲۰% از کاربران گوشی های هوشمند با اندازه صفحه نمایش ۴ اینچی را ترجیح می دهند و به دستگاه های اپل قدیمی روی آورده اند حتی زمانی که گوشی های هوشمند با صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی پا به بازار گذاشتند دسته گسترده ای از آن ها پس از مدت فراوانی رو به صفحه نمایش های ۴٫۷ اینچی آورند.

این نظر سنجی دنباله هایی را هم داشت و ۳۱٫۲% از مصرف کنندگان صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی را برای خرید ترجیح می دهند و همچنین ۲۱٫۲% باقی مانده صفحه نمایش های ۴٫۷ اینچی و ۵٫۵ اینچی را برای خرید انتخاب می کنند. البته این آمار به بودجه خرید هم بستگی دارد اما به گفته تحلیلگران این نظر سنجی دقیق است. شما کدام اندازه صفحه نمایش را برای خرید ترجیح می دهید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
گوشی جدید هوشمند پاناسونیک با سنسور دوربین یک اینچی!