عبدی: جرم سوشا مکانی ثابت نشده است!


حسین عبدی روز سه شنبه  گفت: برخلاف شایعات منتشر شده کمیته انضباطی باشگاه رای بر فسخ قرارداد با سوشا صادر نکرده است.

وی ادامه داد: برای هر فردی ممکن است اتفاقاتی رخ دهد و باید بدانیم فعلا جرم سوشا ثابت نشده و در اتهام است. باید در ابتدا به وضعیت سوشا در مراجع قانونی رسیدگی شود و بعد نظر خود را اعلام کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه برانکو از اتفاق رخ داده برای سوشا مکانی اطلاع دارد، گفت: سرمربی ما در جریان تمام اتفاقات است و او هم مانند اعضای هیات مدیره معتقد است تا زمانی که رای مراجع قانونی صادر نشود باید سوشا مورد حمایت قرار گیرد.

عبدی در پاسخ به این سئوال که گفته می شود مدیربرنامه های علیرضا حقیقی روز گذشته در باشگاه پرسپولیس حاضر شده و مذاکرات اولیه برای جذب این دروازه بان آغاز شده است، اظهار کرد: این خبر صحت ندارد و من دیروز در باشگاه مدیر برنامه های هیچ دروازه بانی را ندیدم.

وی در مورد جذب بیرانوند گفت : در فصل نقل و انتقالات هر باشگاهی می تواند به دنبال جذب بازیکنان مد نظر خود باشد و در این روز ها بازار شایعه سازی داغ است. این روز ها نام گلر های زیادی برای حضور در پرسپولیس مطرح می شود و این مسایل در فصل نقل و انتقالات طبیعی است.

سوشا مکانی دروازه بان ملی پوش پرسپولیس روز یکشنبه از سوی مراجع قضایی بازداشت شد و همزمان با این اتفاق ایمان صادقی دروازه بان دوم سرخپوشان نیز به تیم خونه به خونه بابل پیوست تا برانکو برای نیم فصل دوم به شدت در درون دروازه با کمبود بازیکن روبه رو شود.

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
جشن تولد سوشا مکانی