جمع‌آوری 140 نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در مراغه


فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان مراغه 140 از افراد خرده فروشان مواد مخدر و معتادان تابلو دستگیر شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان‌شرقی، سرهنگ "سهراب رحیم زاده" با اعلام این خبر، اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده، در تعدادی از محله ها و نقاط آلوده شهرستان مراغه به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: این طرح با حضور چندین تیم از واحدهای گشتی یگان‌های عملیاتی و همچنین ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان مراغه اجرا شد.

رحیم‌زاده گفت: با اجرای این طرح 140نفر از معتادان متجاهر و خرده فروش مواد مخدر جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: اجرای طرح تشدید ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با معتادان تابلو با قوت ادامه دارد و جزء خط قرمزهای پلیس است و نیروی انتظامی قاطعانه با این گونه رفتارها برخورد می‌کند و از همشهریان خواست در صورت هر گونه مشکلات فردی و اجتماعی مراتب را به پلیس 110 اطلاع کنند.

فرماندهی انتظامی شهرستان سراب از توقیف سواری "ام وی ام" با بیش از 45 میلیون ریال خلافی توسط عوامل پلیس راه "تبریز-سراب" در این شهرستان خبر داد.

"محمد جعفرزاده" اظهار کرد: ماموران پلیس راه شهرستان سراب، در راستای اجرای طرح های ترافیکی و کنترل خودروهای عبوری، به منظور تامین نظم و امنیت راه‌ها در محور "تبریز-سراب" یک دستگاه سواری "ام وی ام" را به علت سرعت غیر مجاز متوقف کرند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام گرفته از سوابق این راننده، مشخص شد، وی دارای 45 میلیون و 500 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است که بلافاصله توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراب تاکید کرد: طبق تبصره ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از تردد خودروهای متخلف با خلافی معوقه بیش از 10 میلیون ریال جلوگیری به عمل خواهد آمد و خودروی فوق نیز تا پرداخت کلیه جرایم و سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: محموله دارویی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در تبریز کشف و ضبط شد.

سرهنگ "صابر عباس زاده" گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود محموله قاچاق دارویی از یکی از استان‌های همجوار به صورت قاچاق به تبریز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از جمع آوری اطلاعات و کنترل محور "تبریز- آذرشهر" سه دستگاه خودروی سواری توقیف که در بازرسی آنها این میزان دارو کشف و ضبط و در این رابطه هشت نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: افزایش ثبات امنیت اقتصادی و برخورد با سودجویان در برنامه پلیس با جدیت دنبال می شود.

عباس‌زاده از شهروندان خواست با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس درافزایش امنیت اقتصادی و اجتماعی جامعه خود نقش موثری داشته باشند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
طراحی قایقی برای جمع آوری خرده آشغالهای سطح آب