علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



پرداخت هزینه های بیمه تکمیلی مددجویان/ اقامت و ایاب و ذهاب رایگان


حمید یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد بیمه تکمیلی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، اظهارداشت: این نهاد در مورد خدمات تشخیص درمانی غیر بیمه ای و همچنین پرداخت مابه التفاوت خدمات بیمه ای (پروتز، تعویض مفصل و...) خدماتی را به مددجویان از طریق بیمه تکمیلی ارائه می کند.

وی گفت: همچنین در مورد خدمات مربوط به اقامت و هزینه ایاب و ذهاب و هزینه پوشک اقداماتی را برای تمامی مددجویان تحت پوشش انجام می دهد.

رئیس اداره بیمه خدماتی درمانی و سلامت کمیته امداد با اشاره به اینکه ۱۶ هزار نفر در سال ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان هزینه نگهداری دریافت می کنند، افزود: بیش از ۴ میلیون مددجو تحت پوشش کمیته امداد هستند که ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مددجوی شهری و روستایی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند.

یزدان پناه با تاکید بر اینکه کمیته امداد هیچ هزینه ای بابت خدمات درمانی بیمه تکمیلی از مددجویان دریافت نمی کند، گفت: ۵۰ درصد هزینه های بیمه تکمیلی از منابع عمومی دولت و ۵۰ درصد نیز سهم مشارکت های مردمی است.

به گفته وی: برای هر یک از خدمات درمانی بیمه شدگان سقفی تعیین شده است بطوریکه ۷ میلیون تومان سقف پیوند و کاشت حلزون نیز ۲۰ میلیون تومان پرداخت می شود.

یزدان پناه گفت: این در حالی است که خدماتی مانند اقامت مددجویانی که برای درمان مراجعه می کنند سقف ندارد و به تعداد روزهای اقامتشان هزینه پرداخت می شود.


ویدیو مرتبط :
پرداخت تسهیلات به مددجویان بهزیستی