سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هفدهمین مانور سراسری زلزله در مدارس چهارمحال وبختیاری برگزار شد


به گزارش ایرنا ، معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال وبختیاری در جریان برگزاری این مانور در دبیرستان باب الحوائج شهرکرد گفت: با برگزاری این مانورها، دانش آموزان آموزش های لازم در برابر زلزله را فراگرفته و آن را به خانواده و جامعه انتقال می دهند.
خدابخش مرادی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: با انتخاب افراد شایسته می توانیم کشور را از بلایای که بدخواهان طراحی کردند، حراست کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری نیز گفت: این مانور با هدف ترویج فرهنگ ایمنی و ارتقای توانمندی دانش آموزان برای مواجهه درست با بلایای طبیعی به ویژه زلزله برگزارشد.
بهروز امیدی افزود: ترویج فرهنگ مقاوم سازی، افزایش ایمنی و کاهش تلفات و خسارت ناشی از زلزله و ایجاد آمادگی برای واکنش های صحیح و سریع در برابر زلزله از مهمترین اهداف برگزاری این مانور در مدارس است.
وی آمادگی، آرامش، پناه گیری مناسب و خروج صحیح را چهار اصل مهم در زلزله دانست که دراین مانور دانش آموزان این چهار اصل را به صورت عملی آموزش می بینند.
به گزارش ایرنا ، هفدهمین مانور سراسری زلزله باهمکاری آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، مدیریت فوریت های پزشکی، آتش نشانی و سازمان دانش آموزی برگزارشد.
7360/ 6014/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مانور ایمنی و زلزله در مدارس شهرستان كوثر برگزار شد