سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیشنهاد یك مدیر استانی در خصوص ازدواج كارمندان مجرد گلستان


به گزارش خبرنگار ایرنا ابراهیم كریمی پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گلستان به میزبانی اداره كل ورزش و جوانان استان اظهار كرد: شمار قابل توجهی از كارمندان جوان دستگاه های اداری گلستان با وجود برخورداری از شرایط مناسب تمایلی به ازدواج ندارند لذا آسیب شناسی برای رفع این معضل ضروری است.
وی بیان كرد: یكی از طرح های قابل اجرا برای كاهش آمار مجردان شاغل در ادارات معرفی آنها به یكدیگر و فراهم كردن شرایط ازدواج آنان به كمك مدیران است.
وی افزود: این طرح از مدتی قبل در اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان آغاز شده و امیدواریم در آینده نزدیك شاهد تعمیم آن در سایر نهادها و ارگان های دولتی استان باشیم.
مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان در ادامه بیكاری را یكی از موضوعات قابل حل در میان دانش آموختگان دانست و گفت: متاسفانه جوانان پس از فراغت تحصیلی فقط به دنبال شغل های اداری هستند و به جز پشت میز نشینی كوششی برای داشتن شغل از طریق تخصص خود و ظرفیت های استان ندارند.
كریمی گفت: یكی از بخش های بكر و پُرظرفیت گلستان برای اشتغال پرداختن به مباحث گردشگری و استفاده از ظرفیت بالای این بخش است كه اخیرا برنامه ریزی برای ایجاد تمایل در جوانان و به خصوص دانش آموختگان رشته های مرتبط آغاز شده است.
در ادامه این جلسه مدیر كل امور بانوان استانداری گلستان بر لزوم برنامه ریزی برای اجرای طرح های عملیاتی در استان تاكید كرد و گفت: در زمان حاضر 80 درصد توان و انرژی دستگاه ها صرف اجرای برنامه های مناسبتی و بی نتیجه یا كم نتیجه می شود.
كلثوم غفاری اظهار كرد: پرداختن به مناسبت ها و گرامیداشت آن ها كار نیكو و پسندیده ای است اما می توان با تغییر رویكرد و خارج از فضای ثابت اجرای تكراری برنامه ها الگوهای عملیاتی و هدفمند را در دستور كار قرار داد.
وی شناسایی دانش آموختگان گلستان بر اساس رشته و تخصص را ضروری دانست و گفت: یكی از عوامل اصلی افزایش آمار بیكاری استان كم توجهی به فراگیری مهارت های گوناگون توسط جوانان است.
مدیر كل امور بانوان استانداری گلستان بیان كرد: سازمان فنی و حرفه ای ظرفیت مناسبی برای حرفه آموزی در رشته های گوناگون دارد اما مراجعه جوانان بیكار به این مراكز در شهرهای استان اندك است.
غفاری ادامه داد: بسیاری از جوانان تحصیل كرده دانشگاهی به دنبال مشاغل اداری هستند اما دولت توان و ظرفیت جذب و به كارگیری همه آن ها را ندارد.
7331/6203

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
توضیحات اقای علی جاوید مدیر سایت مدیر اول در خصوص دوره