سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اورژانس هوایی فوریت های پزشکی کرمانشاه به حالت آماده باش درآمد


صائب مدرسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به ازدحام زائران کربلای معلا در هنگام بازگشت و بالا رفتن احتمال وقوع حادثه برای آن ها، اورژانس هوایی مرکز فوریت های پزشکی کرمانشاه به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به زائران حسینی (ع) است.
وی ادامه داد: هم اکنون نیز که تقریبا بازگشت زئران از کربلای معلا به کشور آغاز شده و بیشتر آن ها هم مرز مهران در استان ایلام را برای بازگشت انتخاب می کنند سه دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل را در این مرز مستقر کرده ایم.
مدرسی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به ورود بیشتر زائران به کرمانشاه در هنگام بازگشت به شهرهای خود، در 15 نقطه حادثه خیز که از قبل شناسایی شده نیز آمبولانس مستقر شده تا در صورت بروز کوچکترین حادثه ای به یاری آسیب دیدگان بشتابیم.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه محور حمیل - اسلام آبادغرب - کرمانشاه را شلوغ ترین محور استان در این روزها عنوان و اظهار کرد: بیشتر آمبولانس ها در این محورها مستقر شده اند و 24 ساعته آماده خدمات رسانی به مردم هستند.
وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون حادثه جدی در سطح استان که نیاز به اقدام سریع مرکز فوریت های پزشکی استان باشد رخ داده گفت: خوشبختانه تاکنون در این روزها شاهد چنین اتفاقی نبوده ایم و زائران کربلا به سلامت از کرمانشاه سفر خود را ازنجام داده اند اما در هنگام برگشت از یک سو با توجه به شلوغی و ازدحام جمعیت و از سوی دیگر بارندگی و لغزندگی جاده ها، احتمال وقوع حادثه بیشتر می شود که رانندگان باید نهایت دقت خود را به کار گرفته و تحت هیچ شرایطی عجله نداشته باشند.
مدرسی در پایان اظهار کرد: هموطنان گرامی می توانند در صورت مشاهده هرگونه سانحه ای با شماره های 110 پلیس و یا 115 مرکز فوریت های پزشکی تماس گرفته و محل دقیق حادثه، تعداد مصدومین و... را اطلاع دهند.
7458/8066/ 6042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پاتریوت های ژاپنی به حالت آماده باش درآمد