سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آگهی استخدام/ آگهی جذب مدیرتوزیع در شرکت دیجی کالا در مشهد


آگهی استخدام/ آگهی جذب مدیرتوزیع در شرکت دیجی کالا در مشهدای استخدام/ شرکت دیجی کالا جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود در شهر مشهد، از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید.

دیجی‌کالا، نام پیشروی دنیای فناوری اطلاعات کشور، این روزها بستر تحقق آرزوی آنها است که می‌خواهند رویا بسازند؛ آینده‌ای که در آن هم کارکنان و هم مشتریان، حال خوب مدام و هر روزه، بهترین خاطره‌شان است.

اگر شما هم مثل ما فکر می‌کنید و تمایل دارید در فرصت‌های شغلی اعلام شده به تیم ما بپیوندید، قطار ما که برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ و بزرگ‌تر با حداکثر سرعت در حال حرکت است، برای شما هم جا دارد. با ذکر عنوان شغلی به آدرس زیر ایمیل بزنید و وارد شگفت‌انگیزترین تجربه‌ی زندگی حرفه‌ای‌تان شوید.

[email protected]

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ای استخدام


ویدیو مرتبط :
آگهی رایگان درج آگهی رایگان ثبت آگهی سایت نیازمندی آگهی