سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دیدار اعضای جبهه ایستادگی با آیت‌الله موحدی‌/تقدیر موحدی‌کرمانی از روند وحدت اصول‌گرایان


حسین کنعانی‌مقدم عضو شورای عالی جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، از دیدار امروز(یکشنبه) اعضای تشکل متبوعش با آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی خبر داد و گفت: در این دیدار احزاب عضو جبهه ایستادگی گزارشی از عملکرد خود برای انتخابات مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی ارائه کردند.

وی تصریح کرد: به نمایندگی از حزب سبز نیز گزارشی از فعالیت‌های حزب در انتخابات گذشته و انتخابات پیش رو ارائه دادم و عنوان کردم که به صورت کاملا هماهنگ با شورای ائتلاف اصول‌گرایان مشغول فعالیت هستیم.

عضو شورای عالی جبهه ایستادگی با اشاره به اینکه با هماهنگی کامل با شورای ائتلاف اصولگرایان در صحنه انتخابات حاضر خواهیم شد، گفت: رایزنی‌ها و جلسات مستمر جبهه ایستادگی با شورای ائتلاف اصول‌گرایان ادامه خواهد یافت و با روند کنونی، آینده موفقیت‌آمیزی برای نیروهای مؤمن و متدین در دسترس خواهد بود.

کنعانی‌مقدم با بیان اینکه آیت‌الله موحدی‌کرمانی در این دیدار از روند فعالیت‌های جبهه ایستادگی تقدیر کردند، خاطرنشان کرد: ایشان از اینکه جریان اصول‌گرایی با عمق زیاد مشغول فعالیت هستند، ابراز شادمانی نموده و همه افراد، احزاب و گروه‌های اصول‌گرا را به وحدت و همدلی دعوت کردند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سخنرانی آیت الله موحدی کرمانی بیست و یکم رمضان