فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حضور 504 ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه بزرگ کتاب


به گزارش ایرنا ، علی غیاثی ندوشن روز دوشنبه در جمع خبرنگاران استان با بیان اینکه نمایشگاه یاد شده به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاههای استان برپاست افزود: از این تعداد 221 ناشر کشوری، 57 ناشر از خارجی و 16 ناشر نیز از استان یزد هستند که در طول برپایی نمایشگاه نسبت به عرضه آثار خود به علاقمندان اقدام می کنند.
وی از اختصاص هفت میلیارد ریال بن کتاب برای نمایشگاه مذکور خبر داد و اظهار کرد: 45 و هزار و 750 عنوان کتاب داخلی و 14 هزار کتاب از ناشرین خارجی در این نمایشگاه درمعرض دید قرار می گیرد.
غیاثی با بیان اینکه نمایشگاه یاد شده در وسعت هفت هزار مترمربع و در قالب 305 غرفه برپا می شود گفت: رونمایی از کتاب، سخنرانی و نقد کتاب، برپایی کارگاههای آموزشی ، شاهنامه خوانی و معرفی پژوهشهای فرهنگی برتر از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اضافه کرد: همچنین غرفه های کودک و خانواده ، تست روخوانی و تند خوانی، غرفه ثبت خاطرات و غرفه نذر کتاب هم در این نمایشگاه برپا می شود.
غیاثی ندوشن در ادامه از جشنواره طرح کتاب سال یزد خبر داد و گفت: این طرح برای نخستین بار در استان یزد، کتابهای که از سال 90 تا 94 با موضوع یزد توسط هر نویسنده یا ناشری منتشر شده می توانند در این جشنواره شرکت کنند.
وی ادامه داد: علاقمندان تا 10 اسفندماه مهلت دارند آثار خود رابرای شرکت در جشنواره یاد شده اعلام کنند.
2088/8068

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کدبندی 504 , کد بندی کتاب 504 , کدینگ 504