سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تشکیلات خودگردان طرح شکایت از رژیم صهیونیستی را در شورای امنیت لغو کرد


تشکیلات خودگردان طرح شکایت از رژیم صهیونیستی را در شورای امنیت لغو کردمیزان/ یک روزنامه صهیونیستی گزارش داد که تشکیلات خودگردان فلسطینی از تصمیم خود برای طرح شکایت از این رژیم در شورای امنیت بازگشته است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص روز دوشنبه نوشت که تشکیلات خودگردان فلسطینی به ریاست محمود عباس تصمیم خود را برای طرح شکایت از اسرائیل در خصوص شهرک سازی در کرانه باختری لغو کرده است.

این روزنامه می نویسد: تشکیلات خودگردان فلسطینی به دلیل عدم شکست ابتکار عمل فرانسه برای صلح تصمیم به لغو شکایت از اسرائیل در شورای امنیت گرفته است.

فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه فوریه گذشته از ابتکار عمل این کشور برای مذاکره بین فلسطین و رژیم صهیونیستی خبر داد.

هاآرتص می افزاید که تشکیلات خودگردان همچنین مطالبات خود را برای فشار شورای امنیت بر اسرائیل به منظور بازگشت این رژیم به پای میز مذاکرات پس گرفته است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
از دست ندیدقطعنامه شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی