سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با کمتر از یک دلار، اکانت پریمیوم اسپاتیفای داشته باشید


با کمتر از یک دلار، اکانت پریمیوم اسپاتیفای داشته باشید

اگر تنها عاملی که باعث می شود از تبدیل شدن به عضوی برجسته (پریمیوم) برای اسپاتیفای تبدیل نشوید، هزینه ۹.۹۹ دلار در ماه آن می باشد، برایتان خبر خوبی داریم. با نزدیک شدن به تعطیلات زمستانی کریسمس (که پیشاپیش به تمامی هموطنان مسیحی عزیزمان، این عید را تبریک می گوییم)، اسپاتیفای پیشنهادی شگفت انگیز ارائه داده که در آن کاربران می توانند با پرداخت تنها ۹۹ سنت، سه ماه از سرویس پریمیوم این شرکت استفاده کنند.

عصر تکنولوژی/ اگر تنها عاملی که باعث می شود از تبدیل شدن به عضوی برجسته (پریمیوم) برای اسپاتیفای تبدیل نشوید، هزینه ۹.۹۹ دلار در ماه آن می باشد، برایتان خبر خوبی داریم. با نزدیک شدن به تعطیلات زمستانی کریسمس (که پیشاپیش به تمامی هموطنان مسیحی عزیزمان، این عید را تبریک می گوییم)، اسپاتیفای پیشنهادی شگفت انگیز ارائه داده که در آن کاربران می توانند با پرداخت تنها ۹۹ سنت، سه ماه از سرویس پریمیوم این شرکت استفاده کنند.

لازم به ذکر است که در حالت معمول، استفاده از این نوع سرویس در همین مدت زمان، هزینه ای ۲۹.۹۷ دلاری در بر دارد. اسپاتیفای این پیشنهاد بسیار وسوسه انگیز را تا پایان امسال (میلادی) ارائه می دهد.

سرویس پریمیوم اسپاتیفای به کاربران امکان گوش دادن به موسیقی های دلخواهشان، آن هم بدون مزاحمت تبلیغات را خواهند داد. همچنین این امکان نیز وجود دارد که به موسیقی های مورد نظرتان در حالت آفلاین گوش دهید و از اوقات خسته کننده و ملال آوری که بدون دسترسی به اینترنت سر می کنید، لذت ببرید. این سرویس به شما اجازه می دهد که آهنگ های مورد علاقه تان را مورد جستجو قرار داده و کیفیت آهنگ هایی که گوش می دهید نیز، ۳ برابر بهتر از نسخه رایگان آن (نسخه ای که همراه با تبلیغات است) می باشد.

حجم عظیمی از مشترکین اسپاتیفای از نسخه رایگان آن استفاده می کنند و این شرکت امیدوار است که با این پیشنهاد بتواند کاربران زیادی را به سمت نسخه پولی آن بکشاند. اوایل امسال سخنانی به گوش می رسید که می گفت اسپاتیفای قصد دارد سرویس رایگان خود را برداشته و در عوض – درست همانند اپل میوزیک – پیشنهاد استفاده سه ماهه آزمایشی رایگان به کاربرانش ارائه دهد اما تا به حال، چنین صحبت ها و اقداماتی از جانب مسئولین این شرکت محبوب دیده نشده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
معرفی اسپاتیفای -spotify