فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«کریستفر نولان» نبرد دونکرک را فیلم می‌کند/استفاده از نابازیگر در نقش‌های اصلی


به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، پروژه سینمایی «دونکرک»، فیلم سینمایی «کریستفر نولان»، فیلمساز بریتانیایی است که هم‌اکنون در مرحله پیش تولید، از جمله انتخاب بازیگر است.

گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که بازیگرانی چون «کنث براناف»، «مارک ریلنس» و «تام هاردی» هم‌اکنون در حال رایزنی برای بازی در این فیلم هستند ولی «نولان» اعلام کرده که برای نقش‌های اول فیلم از نابازیگران استفاده خواهد کرد.

فیلم جنگی «دونکرک» داستان نجات نیروهای محاصره شده متفقین از سواحل شمالی فرانسه در خلال جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۰ میلادی است.

«نولان» علاوه بر نوشتن کارگردانی این فیلم، فیلمنامه آن را نوشته و تهیه‌کنندگی آن را نیز با همکاری همسرش به عهده خواهد داشت. «نولان» اخیرا دو بار برای فیلم «الهام» و «مومنتو» نامزد جایزه اسکار بهترین فیلمنامه شده است.

کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران فیلم سینمایی «دونکرک» را ۲۱ جولای ۲۰۱۷ اعلام کرده است.

فیلمبرداری این فیلم از می ۲۰۱۶،  به صورت آیمکس در ابعاد ۶۵ میلیمتر در ۶۵ میلمتر آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/9UZB80


ویدیو مرتبط :
فیلم کوتاه (1997) Doodlebug ساخته کریستوفر نولان