سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نیم درصد ماموریتهای اورژانس کشور در بخش امداد هوایی است


دکتر امین صابری نیا روز شنبه در حاشیه نشست معاونان درمان دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور با مدیران کل سازمان بیمه سلامت ایران در مشهد در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون طرح امداد هوایی با هدف رسیدگی سریع به مصدومان حوادث جاده ای در 18 دانشگاه علوم پزشکی سطح کشور اجرا می شود.
وی گفت: راه اندازی امداد هوایی در دانشگاههای علوم پزشکی یکی از برنامه های طرح تحول نظام سلامت به شمار می رود که اجرای آن از مرداد ماه پارسال آغاز شده است.
رییس مرکز حوداث و فوریت های پزشکی کشور افزود: ارتقای وضعیت اورژانس هوایی تا رسیدن به استانداردها فاصله دارد اما امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده شاهد بهبود آن باشیم.
وی ادامه داد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، نظام پرداخت هماهنگ به کارکنان اورژانس و پیش بیمارستانی در هیات دولت به تصویب رسید.
دکتر صابری نیا گفت: نگاه دولت به اورژانس پیش بیمارستانی ویژه بوده بطوری که قرار شد یک و نیم درصد از درآمد بیمارستانها به عنوان کارانه به اورژانس و کارکنان آن اختصاص یابد.
وی افزود: تمام دانشگاههای علوم پزشکی کشور ملزم به پرداخت کارانه به میزان تعیین شده به کارکنان اورژانس هستند.
نشست دو روزه معاونان درمان دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور با مدیران کل سازمان بیمه سلامت ایران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد فردا به کار خود پایان می دهد.
3027/1858

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ایست قلبی دیسپچر اورژانس احیای موفق و انتقال با امداد هوایی