سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واکنش "محمد علی کلی" به سخنان گستاخانه "ترامپ" علیه مسلمانان


واکنش "محمد علی کلی" به سخنان گستاخانه "ترامپ" علیه مسلمانان

پرس تی وی/ وکسور سابق مسلمان سنگین وزن دنیا، مسلمانان را به واکنش در مقابل اظهارات گستاخانه نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فراخواند.

محمد علی کلی، مشت زن سابق مسلمان سنگین وزن دنیا، مسلمانان را به واکنش در مقابل اظهارات نابخردانه دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری امریکا، فراخوانده است.

محمد علی روز چهارشنبه در سخنانی گفت: «ما مسلمانان باید در مقابل آن دسته از افرادی که می‌خواهند از اسلام برای پیشبرد منافع شخصی خود استفاده کنند، ایستادگی کنیم. آن‌هایی که مانع از آن شده‌اند تا بسیاری از افراد اسلام را درک کنند. مسلمان واقعی می‌داند و باید بداند که مذهب ما مخالف آن است که کسی را به زور به گرویدن به دین اسلام وادار کند.»

قهرمان سابق مشت زنی دنیا با اشاره به قتل عام پاریس گفت: «من مسلمان هستم و قتل عام مردم بی گناه در سن برناردیو، پاریس و یا هر جایی دیگر در دنیا ربطی به مسلمانان ندارد. مسلمانان حقیقی می‌دانند که خشونت این گروه‌های افراطی با اصول اعتقادی ما در تضاد است.»

در همین حال مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیسبوک نیز با دفاع از حقوق مسلمانان تصریح کرد مسلمانان نباید به خاطر اقداماتی که دیگران مرتکب شده‌اند، مورد آزار و اذیت قرار گیرند.

وی در فیسبوک نوشت جامعه مسلمانان نباید در پی حملات پاریس و یا دیگر حملات مرتبط با افراطی گراها در هر کجای دنیا با تبعیض روبرو شوند.

دونالد ترامپ، نامزد انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه که برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری امریکا تلاش می‌کند، به دنبال حمله مرگبار هفته پیش در کالیفرنیا «ممنوعیت کامل ورود مسلمانان» به این کشور را خواستار شد.

اظهارات جنجالی و تبلیغاتی ترامپ در حالی مطرح شد که دو سوم رای دهندگان محتمل در انتخابات ریاست جمهوری امریکا در نظر سنجی‌ها گفته‌اند که به دونالد ترامپ که خواهان جلوگیری از ورود مسلمانان به امریکا شده است، رای خواهند داد.

روزنامه «هیل،» گزارش داد: بنابر نتایج این نظرسنجی که بلومبرگ پولتیک و موسسه مطالعات پرپل استراتژیک به طور مشترک انجام داده‌اند، حدود 65 درصد از پرسش شوندگان می‌گویند از ترامپ حمایت خواهند کرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟