فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نماهنگ لبنانی‌ها برای مادران شهدای مدافع حرم: «أنتِ العید...»+فیلم


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در لبنان نیز مانند خیلی کشورهای دیگر روز مادر یک روز مهم و به یاد ماندنی است. لبنانی‌ها اصطلاحی برای مادران نمونه دارند: «اجمل الامهات»؛ یعنی زیباترین مادران. بعضی بچه‌های حرکت امل امسال تصویر مادر امام موسی صدر را به عنوان اجمل الامهات منتشر کرده بودند. این تصویر مربوط به قطعه فیلمی است که ایشان در حال دعا برای فرزند خویش است. لبنانی‌های عضو حزب الله هم با انتشار تصویر مادر شهدا آنان را اجمل الامهات خواندند.

گرامیداشت و تقدیر از مادران شهدا از رسوم مشهور کشورهای مقاومت در منطقه است. امسال تقدیر از مادران شهدای مدافع حرم که به تازگی فرزند خود را در سوریه از دست داده‌اند، به بهانه روز مادر، رنگ و بوی جدیدی به این دست تکریم‌ها داده است. مجاهدان لبنانی و اعضای حزب‌الله لبنان حضور پررنگی در میان مدافعان حرم دارند. آن‌ها در برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سوریه شهدای بسیاری نیز تقدیم اسلام کرده‌اند.

نماهنگی با عنوان «أنتِ العید...» درباره روز مادر و مادران شهدا در مجموعه zoulcam و با کارگردانی ذوالفقار طالب تولید شده است. این نماهنگ به دیدار مدافعان حرم با مادر شهیدی که فرزندش را در همین راه تقدیم اسلام کرده است، می‌پردازد و از همه این مادران یاد می‌کند. نماهنگ أنت العید یعنی« این عید توست» در ادامه قابل مشاهده است:

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مداحی درباره شهدای مدافع حرم توسط مداح لبنانی