فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



صداوسیما هیچ خبری برای تولید «کایدون» به ما نداده است/ شاید به شبکه خصوصی بروم


«مسعود آب پرور» کارگردان سریال «کایدون» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت:‌ به همراه مهرداد صالح بیش از دو سال برای نگارش این اثر زمان گذاشتیم و تحقیق کردیم، اما مسئولین صدا و سیما هنوز خبر قطعی درباره ساخت این اثر ملی و امنیتی به ما ابلاغ نکردند.

وی ادامه داد:‌ این سریال توسط بنیاد روایت به نگارش درآمده است و ما در حال حاضر به دنبال شریکی مناسب برای تولید چنین پروژه‌ای هستیم و امیدواریم تا قبل از پایان سال جاری به نتیجه دقیق و روشنی برسیم.

این نویسنده و کارگردان درباره شرایط موجود برای ساخت سریالی اینچنینی در تلویزیون نیز بیان داشت:‌ تمام تلاشمان بر این است تا این سریال را برای تلویزیون تولید کنیم،اما اگر تمایلی از سمت تلویزیون نبینیم و بخش خصوصی انگیزه بیشتری داشته باشد، «کایدون»‌ را برای شبکه نمایش خانگی تولید خواهیم کرد.

قصه سریال 28 قسمتی «کایدون» به تهیه کنندگی محمد صنعتی درباره مرکزی است که نام آن ابداعی است و در سریال با نام «محامه» یعنی مرکز حفاظت از مراکز هسته ای شناخته می‌شود. این مرکز یک دستگاه امنیتی است که از دستاوردهای هسته‌ای و دانش در این زمینه محافظت می‌کند و کسانی را که قصد نفوذ به این سازمان را دارند منهدم می‌کند.

«کایدون» در زبان عبری معنای سرنیزه و پیکان را دارد، در سازمان موساد یک واحد ضد اطلاعات علیه ایران وجود دارد که این عنوان را دارد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/E5AJNC


ویدیو مرتبط :
گریه ده خیا در مصاحبه خبری "اجازه دهید بروم اسپانیا!!!"