سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



محمود عباس دست به دامن اتحادیه اروپا شد


محمود عباس دست به دامن اتحادیه اروپا شدایسنا/ رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار ایفای نقش بیشتر و فعال‌تر اتحادیه اروپا در زمینه روند سیاسی سازش شد و اعلام کرد که نقش این اتحادیه باید با وزن اقتصادی مهم آن تناسب داشته باشد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان دیدار با هیأت پارلمانی بلژیک که تعدادی از نمایندگان فراکسیون‌های سیاسی این کشور در آن حضور داشتند، این هیأت را در جریان آخرین تحولات اوضاع سرزمین‌های اشغالی فلسطین قرار داد.

عباس همچنین خواستار برگزاری کنفرانسی بین‌المللی در ارتباط با روند سازش شد که بتواند ساز و کاری بین المللی برای حل منازعه فلسطین مانند دیگر بحران‌های منطقه ارائه دهد.

وی افزود، تداوم شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی تمامی تلاش‌های بین‌المللی برای خارج کردن روند سیاسی سازش از بحران کنونی را به شکست کشانده است و این در حالی است که تشکیلات خودگردان فلسطین نهایت همکاری را با این تلاش‌ها انجام می دهد.

رئیس تشکیلات رام‌الله درباره بحث آشتی ملی فلسطین هم مدعی شد که مقامات رام‌الله علاقه‌مند به پایان شکاف داخلی و تحقق وحدت ملی از طریق تشکیل دولت وحدت ملی است که زمینه برگزاری انتخابات سراسری را فراهم کند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
اتحادیه عرب دست به دامن اسد شد