ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



یک روزنامه ورزشی از مهرداد میناوند شکایت کرد!


یک روزنامه ورزشی از مهرداد میناوند شکایت کرد!کاپ/ سردبیر روزنامه خبرورزشی گفت: درباره ادعای های میناوند هیچ حرفی ندارم؛ فقط جهت اطلاع واحد حقوقی خبرورزشی تمام ادعاهای ایشان را دنبال می کند؛ بدون ذره ای اغماض.
مهرداد میناوند بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس بعد از اتفاقات چند روز اخیر و مراسم تولدی که برای محسن مسلمان در شب ختم همایون بهزادی گرفتند؛ ساعتی پیش در صفحه اینستاگرام خود حمله عجیب و بسیار تندی به روزنامه خبرورزشی کرد که این صحبت های او بی جواب نماند.
علی جوادی، سردبیر روزنامه خبرورزشی در این باره و صحبت های میناوند گفت: درباره ادعای های ایشان هیچ حرفی ندارم. فقط جهت اطلاع واحد حقوقی خبرورزشی تمام ادعاهای ایشان را دنبال می کند؛ بدون ذره ای اغماض.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: من کاری ندارم که ایشان چه کاری کرده و چه کاری نکرده است؛ فقط باید تمام تهمت هایی که زده را در دادگاه اثبات کند.

عضو کانال ورزش شوید



منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
دوربین مخفی از مهرداد میناوند...