ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کرانچار: مهاجمان گل نمی‌زنند! / غیبت مهره‌های کلیدی در خط دفاعی به ضرر ما شد


به گزارش خبرگزاری فارس، تیم الاهلی که در این دو بازیکن ایرانی به نام مجتبی جباری و پژمان منتظری را در ترکیب خود دارد، شب گذشته مقابل الریان شکستی دیگر را متحمل شد تا کرانچار سرمربی تیم یک قدم دیگر به اخراج نزدیک شود.

در این دیدار جباری 90 کامل برای تیمش بازی کرد ولی نتوانست جلوی شکست تیم را بگیرد. منتظری که دوران مصدومیتش را سپری می‌کند دراین دیدار هم حضور نداشت.

زلاتکو کرانچار سرمربی الاهلی پس از این دیدار گفت: این نتیجه به حق نیست. ما بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم حتی می‌توانستیم پیروز میدان باشیم. ما فرصت‌های زیادی را داشتیم اما مهاجمان گل نمی‌زدند در نتیجه شکست خوردیم.

وی افزود: نمی‌خواهم شکست را توجیه کنم اما حقیقت این است که ما از مصدومانی که داریم بسیار رنج می‌بریم. در خط دفاعی بازیکنان کلیدی خود را به دلیل مصدومیت از دست دادیم حال تاوان آنها را می‌دهیم.

در این دیدار الاهلی با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا در رده نهم بماند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/YRHQ5C


ویدیو مرتبط :
گل دیدنی مهاجمان دورتموند