ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بعد از المپیکی شدن پسرانم راحت‌تر می‌خوابم/ نوشاد در موفقیت نیما تاثیر زیادی دارد


رحمت عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد المپیکی شدن پسرانش نوشاد و نیما عالمیان، اظهار داشت: این اتفاق بسیار خوبی بود که نصیب ما شد. بعد از برادران خادم دومین مورد بود که دو برادر توانستند در یک زمان سهمیه المپیک را در ورزش ایران بگیرند و باعث خوشحالی شوند.

وی ادامه داد: شرایط این دوره انتخابی المپیک متفاوت بود. در هر دوره از این رقابت‌ها در تهران برگزار می‌شد و این بار به هنگ‌کنگ رفته بود و نحوه برگزاری مسابقات هم تغییر کرده بود.

پدر عالمیان‌ها در مورد جدال دو برادر در فینال عنوان کرد: نیما و نوشاد حریف تمرین یکدیگر هستند و پس از چند سال به خوبی یکدیگر را می‌شناسند. باید این نکته را بگویم که نوشاد با توجه به تجربه‌ای که داشت در موفقیت نیما تاثیر زیادی دارد. طبیعتا برای من که پدر آنها هستم فرقی نمی‌کرد که کدام یک پیروز شود و مهم این بود که سهمیه به نام عالمیان خورده بود.

رحمت عالمیان با اشاره به حضور نوشاد در مرحله دوم گفت: نوشاد پس از شکست مقابل نیما در دور دوم با قدرت زیادی ظاهر شد. در حالی که او از کمال، بازیکن هندی 3 بر یک جلو بود و امید زیادی داشتیم که پیروز شود، اما این بازیکن با استفاده از تجربه‌اش به برتری رسید. نوشاد در دیگر بازی مقابل بازیکن هنگ کنگی با قدرت ظاهر شد و توانست سهمیه را بگیرد.

وی با اشاره به اینکه استرس زیادی در طول برگزاری این مسابقات داشتم، عنوان کرد: با توجه به حساسیت مسابقات نمی‌توانستم از استرس زیاد بخوابم و پس از المپیکی شدن نوشاد راحت تر می‌خوابم. جا دارد که از مسئولان فدراسیون و کادرفنی تیم ملی تشکر کنم که حمایت خوبی در این مدت کردند. از افشین بدیعی هم به خاطر همکاری‌اش تشکر می‌کنم.

به گزارش فارس، این نخستین بار در تنیس روی میز جهان است که دو برادر در یک دوره سهمیه المپیک کسب می‌کنند.

انتهای پیام/آ

 

 


ویدیو مرتبط :
بال عقب که تاثیر زیادی در شتابگیری داره