فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



واکنش آیت‌الله امامی کاشانی به شهادت یک مدافع حرم/ تغییر مسیر زندگی با شهادت دو دوست در سوریه


به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، دیدار با خانواده شهید محسن فرامرزی اهالی قرآن در پنجاهمین روز شهادت این شهید عزیز بود که قرآنیان با استقبال گرم یادگاران شهید محمدرضا، فاطمه و محمد طه روبرو شدند.

 

 

عهده‌داری مسئولیت زندگی در نوجوانی و عضویت در سپاه پاسداران

در ابتدا همسر شهید فرامرزی که پدر فرزندانش را در راه دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم از دست داده بود با صبری زینب‌وار لب به سخن گشود و درباره این شهید عزیز گفت: شهید فرامرزی 9 تیر‌ماه 1360 در خانواده‌ای مذهبی متولد شد و در نوجوانی پدرش را از دست داد. با مرگ پدر برخی از مسئولیت‌های زندگی برعهده او قرار گرفت تا اینکه بعد از اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست.

خدمت در سپاه حفاظت انصار و محافظت از فقهای شورای نگهبان آغاز کار شهید در سپاه بود و در ادامه به عنوان محافظ خدمت آیت‌الله امامی کاشانی رسید.

 

 

تغییر مسیر زندگی با شهادت دو دوست در سوریه

علت حضورش در سوریه به زمانی باز می‌گردد که دو نفر از دوستانش در دفاع از حرم آل‌الله در سوریه به شهادت رسیدند، از این رو شهید فرامرزی هم حضور در سوریه را در اولویت کار خود قرار داد و آذر‌ماه امسال به این کشور اعزام و 25 روز بعد از اعزام روز 30 آذر در شهر حلب سوریه به شهادت رسید.

انس با قرآن یکی از خصوصیات شهید فرامرزی بود تا جایی که همیشه با خود یک قرآن به همراه داشت و اوقات فراغت را به خواندن و تدبر در آیات الهی می‌گذراند. همواره معتقد بود اگر پایه‌های زندگی ما قرآن باشد بسیاری از مشکلات زندگی و جامعه مرتفع خواهد شد.

 

 

فعالیت در زمینه قرائت، حفظ و تدبر در قرآن

قاری قرآن بود و صوت زیبایی داشت اما در کنار قرائت به همراه همه اعضای خانواده به حفظ قرآن هم مشغول بود. البته وی دارالقرآنی را هم راه‌اندازی و در آنجا مربی بود که امروز با نام دارالقرآن شهید فرامرزی فعال است. در حوزه حفظ قرآن هم همان‌طور که گفتم با هم به همراه فرزندان مشغول حفظ قرآن بودیم و در کنار حفظ قرآن، تدبر در آیات الهی را هم در دستور کار خود قرار داده بود. به گفته همرزمان شهید، وی در سوریه هم فعالیت قرآنی داشت و برای رزمندگان به تلاوت قرآن می‌پرداخت.

 

 

پس از شهادتش آیت‌الله امامی کاشانی در پیامی فرمودند: با شهادت شهید فرامرزی، سپاه پاسداران دچار خسران شد.

در این دیدار حسین جعفری از قاریان جوان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت.

 

تلاوت آیاتی از سوره مبارکه «ص» توسط حسین جعفری

دریافت

 

انتهای پیام/

http://fna.ir/WLPZ92


ویدیو مرتبط :
شهادت فرمانده ایرانی مدافع حرم در سوریه - سوریه