سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تغییر ظاهر پوشه برنامه‌ها در دومین نسخه پیش‌نمایش اندروید N


تغییر ظاهر پوشه برنامه‌ها در دومین نسخه پیش‌نمایش اندروید Nآی تی رسان/ گاهی اوقات به‌روزرسانی‌های ظاهری در نرم افزار، برای جذب کاربران و باقی ماندن در رقابت ضروری است. به نظر می‌رسد در نسخه دوم از پیش نمایش اندروید N طراحی پوشه برنامه‌ها تغییر کرده و لانچر Nova هم خیلی سریع خود را با این تغییر وفق داده است.

نسخه بتا از لانچر Nova (که یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین لانچرهای اندرویدی است) در دسترس است که در آن ظاهر پوشه برنامه‌ها با آن چه گوگل در آخرین نسخه پیش نمایش اندروید N در نظر گرفته شباهت دارد.

نسخه دوم از پیش نمایش اندروید N با ویژگی‌های جالبی همراه است، مانند موتور رندر سه بعدی سطح پایین که با نام Vulkan شناخته شده و رقیبی برای Open GL ES است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: آی تی رسان


ویدیو مرتبط :
‫آموزش تغییر نام گروهی فایل ها و پوشه ها با برنامه Flash Renamer‬‎