سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزارت انرژی آمریکا: رایزنی درباره استفاده آژانس از فناوری‌های لازم برای بازرسی از تأسیسات ایران ادامه دارد


وزارت انرژی آمریکا: رایزنی درباره استفاده آژانس از فناوری‌های لازم برای بازرسی از تأسیسات ایران ادامه داردفارس/ مقام ارشد وزارت انرژی آمریکا می‌گوید رایزنی‌ها درباره استفاده آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از فناوری‌های لازم برای بازرسی از تأسیسات هسته‌ای ایران ادامه دارد.

یک مقام ارشد وزارت انرژی آمریکا می‌گوید رایزنی‌ها با ایران در زمینه استفاده آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از فناوری‌های لازم برای پایش و نظارت بر برنامه هسته‌ای ایران به موجب تعهدات تهران در «برجام» ادامه دارد.
این مقام آمریکایی که از روند اجرای «برجام» مطلع است به شرط عدم افشای نام با نشریه فارن‌پالیسی گفت‌وگو کرد.
در توافق هسته‌ای ایران با گروه 1+5 موسوم به «برجام»، ماده‌ای وجود دارد که به موجب آن به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجازه استفاده از «فناوری‌های مدرن» برای نظارت بر برنامه هسته‌ای ایران داده است.
با وجود این، ایران مطابق روال مرسوم آژانس در بازرسی از سایر کشورها باید با این نهاد بین‌المللی درباره ساز و کارهای لازم برای محل نصب این فناوری‌ها و نوع آنها به توافق برسد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
بازرسی آژانس=حمله آمریکا به عراق،این بار نوبت ایران است