فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



معاون رئیس جمهوری: جشنواره شیخ بهایی نمونه عینی زیست بوم فناوری در کشور است


به گزارش ایرنا، سورنا ستاری عصر شنبه در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در هتل عباسی اصفهان افزود: از فضای کار آفرینی که در جشنواره شیخ بهایی ایجاد شده، بسیار خرسندم زیرا این جشنواره سال به سال بهتر برگزار می شود و دارای نوآوری است.
وی با تاکید براینکه در این قبیل برنامه ها نباید به دولت زیاد دل ببندیم، تصریح کرد: وارد نشدن دولت در برنامه های فن آفرینی باعث پیشرفت فن آفرینان و کارآفرینان خواهد شد .
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری تاکید کرد: تا زمانی که فکر کنیم سرمایه هایمان در جیبمان نیست و در تفکراتمان است، موفق خواهیم بود.
معاون پژوهش و فنآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این آیین گفت: از سال 81 که جشنواره شیخ بهایی آغار به کار کرد، بسیاری تصور نمی کردند که این جشنواره با این عظمت و شور و هیجان به کار خود ادامه یابد.
وحید احمدی افزود: این جشنواره چرخه تبدیل علم به ثروت و فناوری را تکمیل کرده است و هر سال کارهای جدیدی در آن ایجاد شده است، بویژه در دو سال اخیر که شاهد اضافه شدن المپیاد طرح های کسب و کار دانشجویی به این جشنواره بودیم.
معاون وزیر علوم با اشاره به طرح 'نشا'(نقطه شروع ارتباط ) افزود: این طرح نیز از کارهای جدید جشنواره شیخ بهایی بود که باعث حضور فعال سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری در کنار هم بود.
وی با تاکید براینکه باید قدر و جایگاه بخش خصوصی را نیز بیش از پیش بدانیم، افزود: لازم است در جشنواره های آینده، وجهه بین المللی آن را هم در نظر بگیریم .
احمدی همچنین از کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در برگزاری جشنواره ملی شیخ بهایی قدردانی کرد.
دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی 23 اردیبهشت امسال با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در هتل عباسی اصفهان آغاز شده بود.
این جشنواره با هدف ترویج و توسعه فن آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن آفرینان بعنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه های مختلف فن آفرینی امروز 25 اردیبهشت با معرفی طرح های کسب و کار، فن آفرینان و سرمایه گذاران برتر به کار خود پایان داد.
انجمن جهانی'شهرهای فناوری' (World Technopolis Association) یک مرکز علمی و تحقیقاتی وابسته به یونسکو در کره جنوبی است.
3011/ 6027/2093

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نشست خبری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور