علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



علیرضا خجسته حذف شد/ مرادی فردا مبارزه می‌کند


به گزارش خبرنگار مهر ، رقابتهای گراند اسلم باکو صبح امروز جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور ۴۴۹ جودوکار از ۷۶ کشور آغاز شد. در روز نخست این مسابقات جودوکاران دو وزن ۶۰- و ۶۶- کیلوگرم بخش مردان به روی تاتامی رفتند که علیرضا خجسته در وزن ۶۶- کیلوگرم دور دوم با شکست برابر رقیب استرالیایی خود از دور رقابتها کنار رفت. 

خجسته در گروه C دور نخست را قرعه استراحت پشت سر گذاشت و  سپس برابر «ناشن کاتز» از استرالیا در یك دقیقه و ٤٩ ثانیه ضربه فنی شد و از دور رفابتها کنار رفت. این جودوکار استرالیایی  با رنکنیگ ۲۶ دو طلای قاره اقیانوسیه را در کارنامه دارد.

فردا شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در دومین روز این رقابتها سعی ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم در گروه C دور نخست «زیا نمازوف» از آذربایجان را پیش رو دارد. ملایی در صورت برتری باید با « ایون کوچلان» نفر ۲۶ رنکنیگ و دارنده چهار مدال طلا و برنز قاره اقیانوسیه دیدار کند. در این وزن ۴۲ جودوکار وزن‌کشی کرده اند. 

این دوره از رقابتها عصر یکشنبه به پایان می رسد.. 


ویدیو مرتبط :
اسب خجسته با سوارکاری مهدی مرادی