ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خلیل‌زاده: سربازهای تراکتورسازی دوست دارند، بمانند/ باشگاه باید مشکلات‌‌مان را برطرف کند


شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابتدا در خصوص درخواست جدایی تونی اولیویرا از تراکتورسازی اظهار داشت: من اطلاعی از کناره‌گیری تونی ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ داده است. این مسائل به خود سرمربی و باشگاه مربوط می‌شود و نمی‌دانم در این چند روز چه اتفاقاتی رخ داده است.

او در مورد وضعیت تراکتورسازی بعد از برد مقابل ملوان تاکید کرد: وضعیت تیم ما قبل از این بازی هم خوب بود. الان هم با این برد شرایط بهتری داریم و اگر مشکل گلزنی تراکتورسازی برطرف شود، قطعا نتایج بهتری هم خواهیم گرفت.بازی بعدی ما با استقلال هم حساس است و یک بازی 6 امتیازی محسوب می‌شود. ما در خانه بازی می‌کنیم و شانس بردمان از استقلال بیشتر است. فقط امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و تیم‌شان را حمایت کنند.

خلیل‌زاده در مورد احتمال جدایی چند بازیکن سرباز تراکتورسازی که سربازی‌شان به پایان رسیده است، گفت: امیدوارم مسئولان باشگاه در این زمینه فکری اساسی کنند. بازیکنان سرباز تراکتورسازی که خدمت سربازی‌شان رو به اتمام است، دل‌شان با تیم است و دوست دارند بمانند ولی باشگاه هم باید از آنها حمایت و مشکلات‌شان را برطرف کند. تا آنجا که من می‌دانم باشگاه تراکتور هنوز با این بازیکنان مذاکره نکرده اما باز هم می‌گویند که دل آنها با تراکتورسازی است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شاتلی ها ببینند: راه های برطرف کردن مشکلات اینترنتی