سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دولت باید برنامه‌ای مدون در جهت جلوگیری از نفوذ در کشور تدوین کند


محمد علی امانی قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به خطر نفوذ در کشور و تأکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص اظهار داشت: هشدارهای مقام معظم رهبری درباره نفوذ باید توسط دولت جدی گرفته شود و نباید اجازه دهیم نفوذ دشمن همچون موریانه ما را از درون پوچ و تهی کند.

وی با اشاره به موضوع برجام گفت: نظام سلطه قصد داشت با سوء استفاده از برجام در کشور ما نفوذ کند، اما مقام معظم رهبری با ارائه الزمات 9 گانه در خصوص برجام جلوی این نفوذ را گرفتند و مانع رسیدن دشمنان جمهوری اسلامی به هدف‌شان شدند.

قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با تأکید بر اینکه آمریکا در حال برنامه ریزی با هدف نفوذ در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در جمهوری اسلامی است، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمنان به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی در کشور هستند؛ آشکار شدن این موضوع باعث می‌شود مسئولان هوشیاری خود را بالا ببرند و همانند سدی محکم جلوی نفوذ دشمنان و نظام سلطه را بگیرند.

امانی اختلاف افکنی و شایعه پراکنی را از جمله رویکردهای دشمن در حوزه نفوذ خواند و خاطرنشان کرد: بیشترین نگرانی امام(ره) این بود که در بین امت اسلامی تفرقه ایجاد نشود.

وی تربیت نیروهای انسانی و نفوذ در افکار را دیگر شگرد دشمن در این حوزه دانست و افزود: اینگونه افراد مجری فرمان آنها می شوند و [به عنوان مثال] دیگر لازم نیست یک انگلیسی در کشور فعالیت کند.

قائم مقام دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی سازمان های بین المللی را ابزاری در دست دشمن در راستای نفوذ در کشور خواند و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکره با دشمن، اظهار داشت: حضرت آقا به دولت یازدهم اجازه مذاکره دادند؛ اما فرمودند من خوشبین نیستم؛ این برای ما یک حسن بود که ما اهل مذاکره هستیم تا دنیا بفهمد ما منطق داریم و دارای قدرت هستیم.

امانی در خصوص نقش دولت یازدهم در جهت جلوگیری از نفوذ در کشور تصریح کرد: دولت یازدهم باید برنامه‌ای مدون در جهت جلوگیری از نفوذ در کشور تدوین کرده و آن را اطلاع رسانی کند.

وی همچنین در خصوص اقدام شتابزده در اجرای برجام پیش از تشکیل هیئت نظارت در شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: مسئولان باید هر چه سریع تر هیئت نظارت بر اجرای برجام را تشکیل دهند، چراکه اجرای شتابزده و عجولانه در اجرای برجام می‌تواند مشکلات زیادی را برای کشور برجای بگذارد.

قائم مقام دبیر کل حزب مؤتلفه گفت: مهمترین هدف دشمن در کشور نفوذ و براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کار از روزنه نفوذ گذشته، دولت اتوبان نفوذ ساخته