باران کوثری و حامد بهداد در سینماهای مردمی


حامد بهداد و باران کوثری، دو بازیگر فیلم «هفت ماهگی» امروز 12 بهمن‌ماه همراه با مردم به تماشای این فیلم در جشنواره فیلم فجر می‌نشینند.

مجید لشکری قوچانی تهیه‌کننده فیلم «هفت ماهگی» با اعلام این خبر به خبرنگار سینمایی ایسنا، گفت: از آنجا که برنامه اکران ما در پردیس سینمایی ملت یا همان کاخ مردمی جشنواره روز 21 بهمن‌ماه انجام می‌شود، با عذرخواهی از آقای مجید مظفری مدیر این پردیس، این زمان برای تبلیغات ما مناسب نیست و به همین دلیل تصمیم گرفتیم با عوامل فیلم در طول برگزاری جشنواره در سینماهای مردمی حاضر شویم.

وی اضافه کرد: در اولین روز جشنواره 12 بهمن‌ماه ساعت 17یک اکران در سینما «استقلال» خواهیم داشت که در این اکران حامد بهداد همراه مردم به تماشای فیلم می‌نشیند و ساعت 22 امشب (12 بهمن‌ماه) اکران دیگری در سینما «فرهنگ» داریم که باران کوثری دیگر بازیگر فیلم همراه مردم به تماشای این اثر می‌نشیند.

لشکری قوچانی درباره برنامه اکران این فیلم در پردیس سینمایی ملت و کاخ جشنواره توضیح داد: در آغاز اکران ما در برج میلاد روز 21 بهمن‌ماه بود اما از آنجا که زمان مناسبی نبود، قرار شد فیلم ما به جای فیلم «وارونگی» که هنوز کامل نشده روز چهارشنبه (14 بهمن‌ماه) در کاخ جشنواره اکران شود که این اکران رأس ساعت 21 در برج میلاد خواهد بود.

این تهیه‌کننده سینما درباره اکران فیلم «هفت ماهگی» در پردیس سینمایی ملت که به عنوان کاخ مردمی جشنواره فعال است نیز توضیح داد: در آغاز برنامه اکران ما در این پردیس روز 22 بهمن و همزمان با اختتامیه جشنواره بود که اصلا امکان برگزاری آن وجود نداشت. بنابراین درخواست کردیم اکران ما را جابجا کنند اما متأسفانه فقط یک روز زودتر توانستند به ما نمایش بدهند و این چنین بود که فیلم «هفت ماهگی» روز 21 بهمن‌ماه در پردیس سینمایی ملت نمایش خواهد داشت.

لشکری قوچانی ادامه داد: ضمن عذرخواهی از آقای مجید مظفری به عنوان مدیر کاخ مردمی جشنواره باید بگویم اکران ما در این پردیس همچنان زمان نامناسبی دارد و برد تبلیغاتی برای ما نخواهد داشت. به همین دلیل با عوامل فیلم صحبت کردیم و قرار شد همراه عوامل فیلم روی سینماهای مردمی جشنواره متمرکز شویم و در طول برگزاری جشنواره به سینماهای مختلف سرمی‌زنیم و فیلم را با مردم تماشا می‌کنیم.

این تهیه‌کننده سینما در پایان صحبتش به ایسنا گفت: هیچ گونه ناراحتی و دلگیری بابت این اتفاقات ندارم. به هر حال هر جشنواره‌ای نقاط قوت و ضعفی دارد و باید هر دو وجه را با هم دید. به همین دلیل به جای گله‌گذاری فکر کردیم بهترین کاری که می‌توانیم انجام بدهیم این است که بیشتر روی سینماهای مردمی متمرکز شویم.

فیلم «هفت ماهگی» کار هاتف علیمردانی است که همچون آثار قبلی این کارگردان درون‌مایه‌ای اجتماعی دارد.

علیمردانی سال گذشته با فیلم «کوچه بی‌نام» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت که هنوز این فیلم اکران عمومی نشده است.

بازیگران این فیلم حامد بهداد، باران کوثری،پگاه آهنگرانی، بهناز جعفری، رضا بهبودی، محمدرضا علی‌مردانی. با حضور فرشته صدرعرفایی، هانیه توسلی و احمد مهران‌فر هستند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
حامد بهداد و باران کوثری