مظلومی: جوانان‌مان خوب جواب داده‌اند/ سفر با تیم ناقص به سوئد خوب نیست


سرمربی استقلال وعده داد در آخرین بازی لیگ در سال رو به پایان به هواداران تیمش عیدی بدهد.

به گزارش ایسنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده مشهد گفت: آمار نشان می‌دهد که تیم پدیده در نیم فصل دوم خیلی خوب نتیجه گرفته است. آنها از بازیکنان خوبی برخوردارند. فکر می‌کنم با ما در دور برگشت هم امتیاز است. ما چاره‌ای جز پیروزی نداریم و تمام تلاش ما روی بازی تهاجمی و کسب سه امتیاز است. ما می‌دانیم پدیده تیم خطرناکی است و نباید آنها را دست کم گرفت. باید با برنامه باشیم و می‌دانیم که فوتبال بسته‌ای را مقابل ما ارائه می‌دهند. ما تدابیر لازم را اندیشیده‌ایم و با کمک هواداران می توانیم پیروز شویم و عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

او افزود: رمضانی و یعقوب کریمی درحال کار کردن هستند و ضعیت خسرو حیدری هم امروز معلوم می‌شود. ما نمی‌خواهیم درباره او ریسک کنیم و اگر لازم باشد از او در مقابل پدیده استفاده می‌کنیم اما سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

سرمربی استقلال درپاسخ به این سوال که نظرش راجع به رکورد تیم پدیده برابر استقلال چیست، گفت: ان‌شاءالله این رکورد فردا می شکند.

وی در واکنش به اظهارات مهاجری که گفته تیمش با تمرکز استقلال را می‌برد، بیان کرد: ما استقلال هستیم و از میزبانی استفاده می‌کنیم. تیم پدیده خوب بازی می‌کند و طبیعی است که مهاجری بگوید تیمش برای برد به میدان می‌رود.

مظلومی درباره وضعیت شیحی و پروپئیچ گفت: پرو پئیچ خوب تمرین می‌کند و شیحی هم خیلی با انگیزه است. ان‌شاءالله به او هم فرصت می‌دهیم تا بتوانیم از او استفاده کنیم. در پست پروپئیچ، شهباززاده هم آماده است و ما باید یکی را آن جلو بگذاریم. ما نفراتی را بازی می‌دهیم که خوب تمرین کرده باشند. هفته گذشته ما جوانان را به میدان فرستادیم و خیلی هم خوب جواب دادند. ما روی نفاط ضعف و قدرت حریف برنامه می‌چینیم.

وی درپاسخ به سوالی درباره هواداران تیمش اظهار کرد: خدا را شکر تدابیری اندیشیده شده تا هواداران به ورزشگاه بیایند و این مسئله به بازی‌ها کمک می‌کند. استقبال از بازی ها خیلی خوب است و این مسئله به شهرستان‌ها هم سرایت کرده است.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره سفر تیمش به سوئد و اینکه آیا این اردو به سود تیمش است یا نه گفت: بازیکنان ملی پوش که طبیعتا چه در تهران باشیم چه نباشیم در کنارمان نیستند. در تلاش هستیم تا مشکلات سایر بازیکنان هم حل شود و همراه ما بیایند. من از روز اول هم گفتم که همه بازیکنان باید در سفر باشند. اگر بخواهیم ناقص برویم، خیلی خوب نیست. باشگاه تلاش می‌کند همه بیایند. یک قراردادی بسته شده است و نمی شود آن را کنسل کرد. اگر بازیکنی بماند، یکی از مربیان در تهران می‌ماند و او را تمرین می دهد.

وی درپ اسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است باشگاهش به بازیکنان عیدی بدهد، گفت: بازیکنان استقلال معمولا عیدی می‌دهند. اما احتمالا باشگاه 10 درصد در روزهای آینده از قراردادشان را می‌پردازد و در مجموع 50 درصد تا الان پرداخت شده است و از اسپانسر تیم‌ام هم خیلی خوب تا اینجا به ما کمک کرده است.

دیدار تیم‌های استقلال و پدیده فردا (پنجشنبه) ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. استقلال تا پایان هفته 22 با 42 امتیاز در صدر جدول است و پدیده با 29 امتیاز تیم در رده دهم قرار گرفته است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
جواب محکم بزرگ صوفیان به وهابیان (خوب خوب گوش بدید!!!)