سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در 21 استان و 55 حوزه انتخابیه/ رقابت 136 داوطلب برای 68 کرسی


به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سیامک ره‌پیک سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه قبلاً صحت انتخابات در 206 حوزه انتخابیه مورد تأیید قرار گرفته بود، گفت:‌ درباره حوزه انتخابیه ماکو برای اطمینان بیشتر و حفظ آرای مردم در نهایت تصمیم گرفته شد که کل صندوق‌های آرا بازشماری شود.

وی افزود:‌ اوایل هفته این بازشماری انجام و نتایج بررسی در شورای نگهبان مطرح شد که نتایج بر این اساس بود که منتخب اول با تعداد بسیار کم آراء یعنی 5 رأی بالاتر از یک‌چهارم به‌عنوان نفر اول حوزه انتخابیه ماکو برای شورای نگهبان احراز شد.

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، اضافه کرد: تصمیم شورای نگهبان نیز به این شکل مقرر شد که انتخابات حوزه ماکو در مرحله اول به اتمام رسیده و نفر اول نصاب را کسب کرده است.

وی از آمادگی هیئت‌های نظارت برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و تأکید کرد: انتخابات مرحله دوم در 21 استان و 55 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان، خاطرنشان کرد: رقابت در مرحله دوم با حضور 136 داوطلب برای 68 کرسی مجلس شورای اسلامی خواهد بود و همه مقدمات هم در بخش اجرایی و هم در بخش نظارتی فراهم است و مشکلی نخواهد بود.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
بهمنی از حوزه انتخابیه سراب در مجلس چه گفت؟