بازی کردن مقابل پرسپولیس برایم سخت است/ نصرتی: برای هادی نوروزی سورپرایز دارم


نصرتی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: سال گذشته که در تیم پیکان بودم مقابل پرسپولیس بازی کردیم. من خیلی دلم برای او تنگ‌شده بود بعد از بازی هم به سمتش رفتم و به خاطر همه زحماتی که در تیم ملی برای من کشیده بود، از برانکو تشکر کردم. دوره شکوفایی فوتبال من در تیم ملی در زمان آقای برانکو بود.

او ادامه داد: گسترش بعد از ۳ روز تعطیلی دور جدید تمریناتش را آغاز کرد دیگر از اینکه تعطیلات لیگ چه مشکلاتی را برای تیم‌ها به وجود می‌آورد حرفی نمی‌زنم چون لوث می‌شود.

وی افزود: من الان برای اولین بار از شما می‌شنوم که در مورد احتمال جدایی آقای کمالوند از گسترش حرف می‌زنید و مطمئن باشید که این خبر شایعه است.

نصرتی در مورد شرایط تیم سابقش تراکتورسازی، گفت: در حال حاضر چون من نزدیک این تیم نیستم بنابراین نمی‌توانم یک اظهار نظر قطعی و درستی از شرایط این تیم داشته باشد که تونی برود بهتر است یا بماند! ولی امیدوارم که بهترین اتفاق برای تراکتورسازی بیفتند تا این تیم پرطرفدار هم بتواند با نتیایجی که می‌گیرد هواداران را شاد کند.

مدافع گسترش در مورد دیدار هفته چهاردهم برابر پرسپولیس گفت: شرایط خودم که خیلی خوب است. تیم هم بعد از برد سپاهان شرایط خوبی دارد ولی متاسفانه این تعطیلات لیگ تیم‌ها را از آمادگی دور می‌کند. ما در مقابل سپاهان عملکرد خوبی داشتیم و موفق شدیم در نیمه اول از حریف پیش بیفتیم نیمه دوم هم با یک دفاع خوب و ضد حملات بازی را کنترل کردیم و در نهایت سه امتیاز از قهرمان لیگ گرفتیم. حالا هم برای بازی مقابل پرسپولیس و برانکو آماده هستیم.

نصرتی با اشاره به او به چند تیم لیگ برتری علاقه خاصی داشت، گفت: من در لیگ ایران و از میان تیم‌هایی که در آنها عضویت داشتم اول از همه علاقه خاصی به پاس داشتم چون تیم بسیار خوبی بود و من دوران بچگی و جوانی و حضورم در تیم ملی را در این تیم تجربه کردم. بعد از آن هم خاطرات خوشی با پرسپولیس دارم مخصوصاً فصلی که با آقای قطبی و استیلی به قهرمانی لیگ رسیدیم. به هر حال یک سری اتفاقات پیش آمد و من از پرسپولیس جدا شدم و همیشه بازی کردن مقابل تیم‌هایی که دوست داری سخت است ولی فوتبال حرفه‌ای است و من در حال حاضر بازیکن تیم گسترش هستم و باید برای موفقیت این تیم کار کنم.


ویدیو مرتبط :
اولین بازی پرسپولیس بدون هادی نوروزی