سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امنیت/ هک تلگرام واقعیت دارد؛ چگونه از آن جلوگیری کنیم؟


امنیت/ هک تلگرام واقعیت دارد؛ چگونه از آن جلوگیری کنیم؟

یکی از توسعه دهندگان نامی اپلیکیشن‌های اندرویدی، هک تلگرام را عملی دانسته و در این خصوص به کاربران این اپلیکیشن پیام‌رسان هشدار داده و راه حلی را برای پیشگیری از این اتفاق ارائه داده است. با زومیت همراه باشید.

زومیت/ یکی از توسعه دهندگان نامی اپلیکیشن‌های اندرویدی، هک تلگرام را عملی دانسته و در این خصوص به کاربران این اپلیکیشن پیام‌رسان هشدار داده و راه حلی را برای پیشگیری از این اتفاق ارائه داده است. با زومیت همراه باشید.

اولا فلیزبک شرح داده است که با دانلود رابط خط فرمان متفرقه، یک هکر می‌تواند اطلاعات بسیاری از کاربران تلگرام را بدست آورده و متوجه شود که او با چه کسانی از طریق تلگرام در ارتباط است. اگر در منوی تنظیمات وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن خود را با همگان به اشتراک گذاشته باشید هکر تنها با داشتن شماره تلفن شما می‌تواند متوجه شود با چه کسانی در ارتباط هستید.

تلگرام بر روی اندروید برای آن که کسی شما را به لیست مخاطبان خود اضافه کند، از شما اجازه نمی‌گیرد. فلیزبک می‌گوید:

تلگرام در صورت فعال یا غیرفعال شدن شما به مخاطبان لیستتان اطلاع می‌دهد. با استفاده از این اطلاعات و هماهنگ کردن زمان فعال و غیرفعال شدن مخاطبان می توان متوجه شد که هر فرد با چه کسانی در ارتباط است.


این روش زمانی بهتر عمل می‌کند که که هکر و فرد مورد نظر او دارای دوستان مشترک باشند. تیم تلگرام اعلام کرده است که این مشکل را می‌توان با تنظیم افرادی که می‌توانند به اطلاعات آنلاین یا آفلاین بودن شما دسترسی داشته باشند، حل کرد.

البته مشکل اینجا است که بسیاری از افراد اطلاعی از این مشکل ندارند. به علاوه اگر این ویژگی را فعال کنید، تلگرام شما را از دیدن وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن دیگران منع می‌کند و برای دیگران نیز وضعیت تقریبی آنلاین بودن شما را نشان می‌دهد.

این ویژگی در حال حاضر ایرادات زیادی نیز دارد و باید تلگرام هر چه سریع‌تر روشی برای محافظت از اطلاعات کاربران خود ارائه دهد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
بالا بردن امنیت در تلگرام