علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



حسین طیبی:با قهرمانی جایگاه ملی فوتسال مان رابه جهان نشان می دهیم


به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین طیبی در گفتگو با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتسال برابر قرقیزستان و صعود به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا اظهارداشت:خدا را شکر که با تلاش تمام بازیکنان و کادر فنی تیم توانستیم برنده بازی با قرقیزستان شویم و قدرت فوتسال ایران را به همه نشان دادیم.

وی افزود: از اول مسابقات خوب و با هدف شروع کردیم و آهسته آهسته در حال نزدیک شدن به هدف نهایی خود هستیم تا جایگاه ملی فوتسال‌مان را به آسیا و جهان نشان دهیم.

این بازیکن گلزن ایران با بیان اینکه گل‌های به ثمر رسیده متعلق به فرد نیست، خاطرنشان کرد: تمام تیم ما با جان و دل برای به موفقیت رسیدن می‌جنگند و اینکه چه کسی گلزنی می‌کند مهم نیست و اگر گلی به ثمر رسیده ثمره زحمات همه بازیکنان تیم‌ملی بوده است.

طیبی با اشاره به دیدار برابر ویتنام در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا یادآور شد: تمام تلاشمان را می کنیم که بازی را ببریم و به فینال راه پیدا کنیم. آنها بازیکنان و مربی خوبی دارند.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: ما برای هدف اصلی‌مان که قهرمانی آسیاست تلاش می‌کنیم و آن هدف هم آوردن جام قهرمانی آسیا برای مردم عزیز و دوست‌داشتنی ایران است.


ویدیو مرتبط :
بازگشت تیم ملی فوتسال ناشنوایان با جام قهرمانی