سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حمایت هواداران تیم بسکتبال ترکیه از فلسطین/ یک مقام اسرائیلی خواستار تحریم ترکیه شد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بعد از آنکه تیم بسکتبال زنان اسرائیل در طول رقابت در آنکارا مورد اهانت حامیان فلسطین قرار گرفت، «آویگدور لیبرمن» خواستار اقدام رژیم صهیونیستی در تحریم ترکیه شد.

به گزارش پایگاه خبری «عاروتص شوع»، شنبه شب پیش از بازی تیم بسکتبال زنان اسرائیل در آنکارا، تعداد زیادی از هواداران تیم ترکیه به سمت آنها اشیایی را پرتاب کردند و پرچم جنبش آزادیبخش فلسطین را در ورزشگاه به اهتزاز در آوردند.

در واکنش به این اقدام بود که لیبرمن رهبر حزب «اسرائیل بیتنا» از وزارت خارجه رژیم صهیونیستی خواست اعتراض شدید خود را به ترکیه اعلام کند.

او از وزارت فرهنگ و ورزش اسرائیل نیز خواست با فدراسیون بین‌المللی بسکتبال (فیبا) تماس بگیرد و خواستار اقدامات شدید آنها علیه ترکیه و فدراسیون بسکتبال این کشور شود.

وی در این باره گفت، این اتفاق نتیجه مستقیم اقدامات تحریک‌آمیز دولت اردوغان علیه اسرائیل است، از این رو از مقامات بین‌المللی خواست برای بررسی این اتفاق دخالت کنند. 

لیبرمن در ادامه اظهار داشت: «اگر ترکیه نمی‌تواند شرایط برگزاری مسابقات عادلانه را فراهم کند، در نتیجه سازمان‌های بین‌المللی ورزش باید مانع میزبانی این کشور در مسابقات بین‌المللی شوند».

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
ترکیه/اعتراض مسلمانان ترکیه به دولت،در حمایت از کوبانی