سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تعاونی‌های کشور یک میلیارد دلار صادرات کردند


سید حمید کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: در حوزه صادرات در بخش تعاونی‌های کشور در سال گذشته یک میلیارد و 300 میلیون دلار صادرات در تعاونی‌ها انجام‌شده است.

وی افزود: با توجه به آمار هفت‌ماهه ابتدای سال 94 پیش‌بینی می‌شود که در میزان صادرات بخش تعاونی‌ها، افزایش 40 درصدی نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به فعالیت بیش از 98 هزار تعاونی فعال در کشور اشاره کرد و گفت: امسال بیش از دو هزار 300 تعاونی جدید تشکیل‌شده است که درمجموع بیش از 11 میلیون نفر عضو و سهام‌دار این تعاونی‌ها هستند.

به گفته کلانتری این تعاونی‌ها در گرایش‌های مختلف تولیدی، صنعتی، خدماتی، مصرف، توزیعی و مسکن فعالیت می‌کنند.

وی به نحوه ارائه تسهیلات به تعاونی‌ها در کشور اشاره کرد و افزود: تسهیلات متنوعی به تعاونی‌های فعالی درزمینهٔ صنعتی، کشاورزی و خدماتی در بخش‌های مختلف بانکی اعطا می‌شود.

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: صندوق توسعه ملی نیز تسهیلات ارزان‌قیمتی را به تعاونی‌هایی که تسهیلاتی در بخش ارزی نیاز دارند؛ اعطا می‌کند.

کلانتری افزود: تعاونی‌های خرد و کوچک شامل تعاونی‌های اشتغال‌زا، روستایی و خدماتی می‌توانند از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به‌صورت قرض‌الحسنه و تا سقف یک میلیارد ریال استفاده کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
35 میلیارد دلار صادرات، 38 میلیارد دلار واردات