فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حوادث/ متلاشي شدن بزرگترين گروه خلافکاري در کرمان


باشگاه خبرنگاران/ رئيس دادگاه انقلاب کرمان از انهدام يکي از بزرگ‌ترين باندهاي قاچاق مسلحانه موادمخدر در کرمان خبر داد.

احمد قرباني در تشريح جزئيات اين خبر گفت: باند منهدم شده، يکي از باندهاي قاچاق مواد مخدر بود که به صورت سازماندهي شده و زنجيره‌اي و مسلحانه در کشور فعاليت مي‌کردند.

وي بااشاره به اينکه سرکرده اين باند شرور معروف به «ن- ش» بود، افزود: اعضاي اين باند ضمن تشکيل شبکه‌اي منسجم از افراد مختلف در شهرهاي گوناگون اقدام به قاچاق مواد مخدر از استان سيستان و بلوچستان به اقصا نقاط کشور مي‌کردند.

قرباني اظهار داشت: انهدام اين باند در دستور کار اداره کل اطلاعات استان کرمان قرار گرفت و طي چندين مرحله عمليات‌هاي مختلف بر روي اين باند صورت گرفت و مقادير زيادي انواع مواد مخدر و تعداد زيادي سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.

رئيس دادگاه انقلاب اسلامي کرمان گفت: در يکي از عمليات‌هاي صورت گرفته دو نفر از تفنگ‌چيان شرور مذکور به هلاکت رسيدند.

قرباني ابراز داشت: اعضاي اين باند براي سهولت در امر قاچاق مواد مخدر در هر شهر از افراد بومي و آشناي به منطقه استفاده مي‌کردند و اين افراد به خاطر آشنائي به منطقه و گريز راه‌ها، مي‌توانستند خدمات خوبي به اعضاي باند ارائه دهند.

رئيس دادگاه انقلاب اسلامي شهرستان کرمان گفت: با توجه به پيچيدگي‌هاي موجود، انهدام کلي شبکه با مشکل مواجه بود تا اينکه به ياري خدا و تلاش شبانه‌روزي سربازان گمنام وليعصر (عج) قريب به اتفاق اعضاي شبکه از جمله افراد بومي اجير شده مورد شناسائي قرار گرفتند.

قرباني خاطرنشان کرد: در يک عمليات کم‌نظير سرکرده باند و 10 نفر از همدستانش دستگير و مقادير زيادي انواع مواد مخدر و اسلحه و مهمات کشف و ضبط شد.

رئيس دادگاه انقلاب اسلامي شهرستان کرمان بيان کرد: علاوه بر اسلحه و مهمات‌هايي که از اين افراد ضبط شده است، مقدار بيش از 4 هزار کيلو گرم ترياک، 260 کيلو گرم مرفين، 113 کيلوگرم هروئين و 168 کيلو گرم حشيش کشف و ضبط شده است.

وي افزود: متهمان در دادسراي عمومي و انقلاب کرمان مورد تحقيق و بازجوئي قرار گرفته‌اند و ضمن پذيرش اتهامات خود دفاعياتي داشته‌اند و پس از صدور کيفرخواست پرونده به دادگاه انقلاب اسلامي کرمان ارسال و به شعبه اول اين دادگاه ارجاع و جلسات محاکماتي با حضور متهمان و وکلاي آنان انجام و در فرجه قانوني حکم لازم صادر مي‌شود.


ویدیو مرتبط :
پدافند غیرعامل؛مرکز مدیریت حوادث وفوریت های پزشکی کرمان