ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



داور جوان بوشهری به مسابقات آسیایی تاجیکستان اعزام می شود


محمد نجفی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این داور جوان در اسفندماه با حضور در یک دوره کلاس داوری تست های آمادگی جسمانی و آزمون کتبی انگلیسی را پشت سرگذاشت تا بعنوان یکی از سه داور ایرانی برای حضور در مسابقات آسیایی تاجیکستان باشد.
وی یادآور شد: مسابقه های فستیوال زیر 14 سال منطقه مرکزی و جنوب آسیا در سال 2016 تاجیکستان از چهارم تا دهم خرداد ماه با حضور تیم های ایران، قرقیزستان، ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، افغانستان، سریلانکا، پاکستان، مالدیو، نپال، هند، بوتان و بنگلادش برگزار می شود.
نجفی بیان داشت: عارف توسلی به عنوان داور بوشهری علاوه بر قضاوت داربی خوزستانی ها در لیگ برتر نوجوانان، سوم اردیبهشت ماه جاری نیز فینال امید های کشور را داوری کرد .
وی ادامه داد: این داور هم استانی با برگزاری دوره های تمرینی با قرار گرفتن در آمادگی کامل شب گذشته از بوشهر عازم تهران شده تا از 27 اردیبهشت ماه راهی تاجیکستان محل برگزاری بازی های آسیایی شود.
7212/1656

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مسابقات آسیایی جودو.دهناد داور جهانی ایران