فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سهراب پورناظری در سلیمانیه‌ عراق کنسرت می‌دهد


به گزارش خبرگزاری فارس، او در این برنامه با همراهی «حسین زهاوی» و همچنین «ارتان تکین» به اجرای کنسرت خواهد پرداخت و برنامه‌ای را به صورت سه‌نوازی اجرا می‌کنند، علاوه بر آن ورک شاپی برای دانشجویان این دانشگاه برگزار خواهد کرد و درباره‌ شناخت درست از ریشه‌های فرهنگ ایران که اساس اندیشه‌ انسان‌های این سرزمین از شرق دور تا غرب است و همچنین شناخت بیشتر مکاتب هنری ایرانشهری سخنرانی خواهد کرد.

این آهنگساز و نوازنده‌ی تنبور، درباره سخنرانی‌اش در این دانشگاه گفت:‌«هگل بر این اعتقاد است که تاریخ جهانی با ایران آغاز می‌شود! به اعتقاد این فیسلوف برجسته، آنچه در تاریخ، فلسفه و همه‌ی امور قابل تأمل و اساسی است «وحدت در کثرت» است. ایران یک آغاز تاریخ است، به خصوص اینکه در تحقیقات جدیدی که روی تاریخ ایران قبل از اسلام می‌کنند، بر این نکته تأکید می‌شود.» 

وی در ادامه با اشاراتى در نظریات دکتر طباطبایى در حوزه فلسفه سیاسى بیان کرد: «اگرچه هر ملتی – از جمله ما- باید نگاهش به آینده باشد؛ اما در عین حال نباید این مساله را فراموش کنیم که ما تاریخ ملی داریم و به‌عنوان ملتی که دارای آگاهی تاریخی است، تاریخ نوشتیم و در این میان زبان فارسی، نقش بسیار مهمی ایفا کرده است. در سخن‌رانی‌ام در این دانشگاه روی این مباحث تاکید دارم و سعی می‌کنم دانشجویان این دانشگاه را با این مفاهیم آشنا کنم.»

پورناظری که به تازگی «خداوندان اسرار» را با آواز «همایون شجریان» منتشر کرده، قرار است «نیشتمان2» را پائیز سال 2016 در اروپا منتشر و بعد از آن، تور جهانی کنسرت‌هایش را آغاز کند. این پروژه به تهیه‌کنندگی کمپانی فرانسوی «آکورد کرایسز» پیش از این نیز در سراسر اروپا منتشر شده بود.  قرار است کنسرت تصویری «آیینه‌ها» نیز از او در سال جاری منتشر شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کنسرت همایون شجریان و سهراب پورناظری