سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تجمع دانشجویان در اعتراض به کشتار شیعیان در نیجریه


تجمع دانشجویان در اعتراض به کشتار شیعیان در نیجریه

فارس/ دانشجویان 30 دانشگاه تهران دقایقی پیش با حضور و تجمع در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران ضمن حمایت از شیعیان مظلوم نیجریه اعتراض خود را نسبت به کشتار شیعیان در این کشور اعلام کردند.
بنابراین گزارش، پس از انتشار اطلاعیه‌ برگزاری این تجمع، بسیج دانشجویی 30 دانشگاه تهران برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده و شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی 9 استان کشور نیز از برگزاری این تجمع حمایت کردند.

دانشجویان در این تجمع با در دست داشتن پلاکارد و سردادن شعارهایی اعتراض خود را به کشتار شیعیان در نیجریه اعلام کرده و اقدام ارتش این کشور را در حمله به شیعیان محکوم کردند.

لازم به ذکر است، تعدادی از دانشجویان مسلمان خارجی نیز در این تجمع شرکت کرده و نسبت به رفتاری که با شیعیان در نیجریه شده است، اعتراض کردند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تجمع دانشجویان پرستاری در اعتراض به مصوبه وزارت